Monday, September 10, 2007

Mariah Carey Whitney Houston - Είμαστε φίλες

Εμμονές.

Όλοι έχουμε.

Εγώ ας πούμε κάποτε ήθελα να γίνω σκηνοθέτης.

Θα γινόμουν πολύ καλός. Θα ήμουν και καλλιτεχνικός και εμπορικός. Σαν τον Ang Lee.

Το σημερινό ποστ συνδυάζει δύο εμμονές μου.

Την αγαπημένη μας τραγουδίστρια και τη σκηνοθεσία. Εξηγούμαι.

Πέρασε πολύς καιρός χωρίς να ρίξω μια μετάφραση και αυτό το θεωρώ απαράδεκτο. Για να εξιλεωθώ ήθελα κάτι πιο δυνατό. Ανέτρεξα στα κιτάπια μου και ανακάλυψα ένα βίντεο κλιπ που είχα σκηνοθετήσει πριν 5 χρόνια. Είναι μια οπτικοποίηση του άσματος When you Believe στην οποία καλλιτεχνικά υπεύθυνος είμαι εγώ. Έχω κάνει παραγωγή, σκηνικά, κοστούμια, διεύθυνση φωτογραφίας και σκηνοθεσία. Και τον κάμεραμαν. Οι ηθοποιοί είναι η κολλητή μου και ένας παλιός φίλος. Το δημιούργημα είναι μονοπλάνο, αναφορά στον Αλεξάντερ Σοκούροφ της Ρώσικης Κιβωτού.

Για να σε βοηθήσω να μπεις στον κόσμο του τραγουδιού θα σου πω ότι στο έργο μου θίγεται η σχέση που αναπτύσσει η Μαράγια με το βοηθητικό προσωπικό (πρόσεξε όταν τραγουδάει η Γουίτνει πίσω από τον καναπέ) και οι λεπτές ισορροπίες που πρέπει να τηρηθούν όταν συναντιούνται δύο ντίβες. Θέλω κριτική για τον τρόπο κινηματογράφησης, αν είναι αρκετά διεισδυτικός στη τριβή που δημιουργείται μεταξύ των δύο ηρωίδων.


Mariah Carey Whitney Houston - Είμαστε φίλες






Whitney: Many nights we've prayed
Πόσα βράδια προσευχήθηκα

With no proof anyone could hear
να είχα κουβάδες με κόκα να ρουφάω

In our hearts a hopeful song
Από τις δόσεις χάζευα και

We barely understood
έμενα το ταβάνι να κοιτάω

Now we are not afraid
Τώρα δε φοβάμαι

Although we know there's much to fear
ακόμα και αν με κάνει Μαύρη στο ξύλο ο άντρας μου

We were moving mountains long
γιατί είμαι κόκαλο από τη μαστούρα

Before we knew we could
και δεν καταλαβαίνω τίποτα


Chorus: There
can be miracles, when you believe
Το παίζουμε φίλες για το τραγούδι

Mariah: Though hope is frail, it's hard to kill
Τι λες ρε μαλάκω;

Whitney: Who knows what miracles you can achieve
Σκάσε και τραγούδα

When you believe, somehow you will
πρέπει να πληρώσω τον έμπορο

You will when you believe
χρωστάω τόσες δόσεις


Mariah: In this time of fear

Σε αυτή τη χρονική περίοδo


When prayers so often prove in vain
έχω πάρει ότι κινείται

Hope seems like the summer birds

Έχω πιάσει ότι πουλί πετάει


To swiftly flown away

και το κάνω να σπαρταράει


Yet now I'm standing here

Έχω ακόμα δυνάμεις να πάρω κι άλλους


My heart's so full I can't explain

Το κορμί μου είναι γεμάτο από χυμούς


Seeking faith and speaking words

Ψελλίζω φράσεις μέσα στην ηδονή μου


I never thought I'd say
που σημαδεύουν την ψυχή μου

Chorus: There can be miracles, when you believe

Το δικό μου το όνομα θα μπει πρώτο στο cd

Whitney: Though hope is frail, it's hard to kill

Τι λες μωρή, τι λες μωρή

Mariah: Who knows what miracles you can achieve
Είσαι μια ξεπεσμένη, τολμάς και μου μιλάς;

Whitney: When you believe, somehow you will

Βάλε λίγο βυζί ακόμα


You will when you believe

και άντε σκατά να φας


Together: They don't always happen when you ask

Έχουμε αποτύχει και οι δυο στη ζωή μας
(Oh)
(Χορωδία: Όντως)

And it's easy to give in to your fears
κάποτε κάναμε καριέρα και τώρα πιάσαμε πάτο

(Oh...Ohhhh)
(Χορωδία: Σωστό κι αυτό)

But when you're blinded by your pain
δε μας γράφει κανείς τραγούδια

Mariah: Can't see your way straight through the rain
Μην τραγουδάς πιο ψηλά θα σε σκίσω

Whitney: Small but still, resilient voice
Θα μου κλάσεις τα αρχίδια

Mariah: Says love is the relief πρεζόνα τράβα στα παρασκήνια
(Ohhh)
(Χορωδία: Μη μιλάς έτσι)

Together: There can be miracles
Ελπίζουμε σε ένα θαύμα

(Miracles)
(Xορωδία: Νομίζετε)

When you believe
με τη συνεργασία αυτή να βγάλουμε κανένα φράγκο

(Lord, when you believe) (Μάλλον θα ψοφήσετε της πείνας)

Whitney: Though hope is frail
Πώς να τραγουδήσεις καλά, αν παίρνεσαι με τους ηχολήπτες;

(Though hope is frail) (Τους έχει πάρει όλους)

Mariah: It's hard to kill
Θα σε σκοτώσω μωρή


(Hard to kill, Ohhh) (Ήρεμα κορίτσια)

Whitney: Who knows what miracles, you can achieve
Έχω πιο καλή φωνή, ψόφα βυζαρού

Mariah: When you believe, somehow you will

Νομίζεις, πρεζού

(somehow, somehow) (πρεζού,βυζαρού)

Mariah: somehow you will
εγώ είμαι η καλύτερη, και μη μπαίνεις συνεχώς μπροστά μου

Whitney: You will when you believe

καλύτερα να μη φαίνεται η αποτυχημένη ανόρθωση

Together: You will when you believe

Πιστέψτε μας θα αλλάξουμε


You will when you believe

θα βάλουμε κοινό στόχο

Just believe...just believe
δε θα τρυπιόμαστε πια

You will when you believe
ότι και αν σημαίνει αυτό για την καθεμιά

31 Comments:

nikisot said...

xaxxxaxaxxaxaxxaxaxxaxa
an sou kanw ena request 8a to pragmatoipoihseis???

Wrong Guy said...

An ta ftiaxoume meta,eyxaristos!

One Big DJ said...

''Τι λες ρε μαλάκω;''
ola ta lefta...tha sou pw mono oti katafere na skasei ypotipwdes xamogelo. Itan ligo moudiasmeno alla eskase. Na'sai kala.
To video tha to dw apo to spiti mou giati sto periodiko mas exoun blokarei to youtube for bandwidth reasons. grrrr
kai pali.
THANKS.

Haris said...

Πραγματικά υπέροχο! ξεχειλίζει από συναισθημα!

Το δικό μου το όνομα θα μπει πρώτο στο cd
Whitney: Though hope is frail, it's hard to kill
Τι λες μωρή, τι λες μωρή
Mariah: Who knows what miracles you can achieve
Είσαι μια ξεπεσμένη, τολμάς και μου μιλάς;
Whitney: When you believe, somehow you will
Βάλε λίγο βυζί ακόμα

Αυτό θα πει πραγματική φιλία!
Καλό, πολύ καλό!

veloz said...

den tha sxoliasw tin tapeini metafrasi.tha stathw sta megaloprepi skinika,sti thaymasti skinothsia kai fwtografia, sta talenta ypokritikis!
:)

Neverlandean said...

Καλά, τόσο καιρό πας και κάνεις αφιερώματα σε φωτογραφίσκους και σκηνοθετίσκους ενώ μας κρύβεις το ταλέντο των ταλέντων: ΕΣΕΝΑ!!!!

Οι ηθοποιοί απλά καταπληκτικοί - η κοπέλα έχει πιάσει εντελώς το Μαράηα φίλινγκ με τα γλειψίματα, η δε Γουίτνι πραγματική ντίβα καθηλώνει.

Λάτρεψα το fade out της εικόνας στην κάσα της πόρτας! Ποιος Μπέργκμαν και Τριφό, ο Wrong Guy είναι εδώ!

Όσο για τη μετάφραση δε μπορώ να μη σταθώ την συμβολή της χορωδίας (oh).

δε θα τρυπιόμαστε πια
ότι και αν σημαίνει αυτό για την καθεμιά

ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

Wrong Guy said...

Big dj Και μόνο αυτό που μου είπες με κάνει χαρούμενο για όλη τη μέρα.

Haris Στο ξεκατίνιασμα είμαι πρώτος! Δεν ξέρεις εσύ από αυτά,το μπλογκ σου είναι σοβαρό :-)

Veloz Μπα,θυμήθηκες ότι υπάρχουμε;Τέσπα,για τα σκηνικά λίγα λόγια,είναι το σπίτι μου στη Σαλονίκη,μόλις είχαμε μετακομίσει!

Never μόνο εσύ θα μπορούσες να προσέξεις το τελείωμα στην κάσα.Ήθελα η χορωδία να έχει σημαντικό ρόλο,όπως στις αρχαίες τραγωδίες. - Εντάξει,απάντησα σε όλους τώρα; :-p

Μάνος said...

Και όμως τέτοιες δημιουργικές εμμονές είναι το αγαπημένο αντικείμενο του Artbomber. Αν έχεις λίγη ώρα, ενημερώσου για τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει ο Artbomber στους νέους δημιουργούς

ΠΑΥΛΟΣ said...

Η μετάφραση εξαίσια. Το βιντεάκι γιατί δεν μπορώ να το δω? HELP!!!

Wrong Guy said...

Thanx Mάνο,θα το τσεκάρω.
Παύλο,η τεχνική ομάδα εργάζεται πυρετωδώς για να λύσει το πρόβλημα.

g for george said...

Θέλουμε κι άαααααλλο, θέλουμε κι άαααααλλο!!

Όχι τώρα που άρχισες να σταματήσεις!!

Anonymous said...

lol re kainourio sykwti ekana apo ta gelia, 8eiki h diaskevi kai episis na xairesai (pragmatika) tous filous sou

Pavlos ... said...

Χαχαχα, σήμερα το είδα. Έτσι θα έπρεπε να γυρίζονται τα κλιπς, η μόνη ένσταση θα ήθελα το τζάκι να καίει

gatti said...

Είσαι καλλιτέχνης! Πάει και τελείωσε.

Αλλη μια εκπληκτική δουλειά.
Το videaki το είδα μόλις σήμερα, χτες
δεν φόρτωνε με τίποτα και έτσι είχα την ευκαιρία να σταθώ αρκετά στην εξαίσια μετάφραση.
Ολα τα λεφτά για μένα εκείνο το "τι λες μωρή, τι λες μωρή" αλλά και οι υπόλοιπες ατάκες ζωγραφίζουν.
Το videaki επίσης τέλειο, και οι ηθοποιοί σου άψογοι.

ΥΓ. Είσαι κακός με τις γυναίκες (αλλά αληθινός ταυτόχρονα)...

Fish-bait said...

Ούτε κι εγώ μπορούσα να το δω μέχρι σήμερα...

Σκηνοθέτα θα μου δώΚεται ένα σας αυτόγραφοοοοο;;;;

ΠανωςΚ said...

Φαντάσου τη Μαράια και τη Γουίτνι, με τα χίλια μυρια προβλήματα τις κακομοίρες, και μεσα σε όλα αυτά, ένα τύπο στην άλλη άκρη του κόσμου να τις τσακίζει με το βαμβάκι... Πλέον τις λυπάμαι περισσότερο!
Η σκηνοθεσία, αν και δε σκαμπάζω και πολλά, μου έκανε λίγο και σε Δόγμα...

ΥΓ. πανέμορφο το template σου.

veloz said...

re wrong to problima entopistike apo tote pou stamatisa na thymamai oti yparxw egw...
to (pro)proigoumeno mou comment gia kapoio logo xathike (to sympan kai to mozilla enantion mou!):S
poukpou@yahoo.gr
waiting for you!

Wrong Guy said...

G4george Θα προσπαθήσω να βρώ και άλλα βιντεάκια.Έχω κάνει αρκετά.Όταν είσαι φοιτητής, έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για σκότωμα!

gatti Έπρεπε να βρω κάτι να ομοιοκαταληκτεί με το σιντί!

ethan Ήμουν σίγουρος ότι εσύ ειδικά θα έπιανες το ΛΕΠΤΟ χιούμορ και θα εκτιμούσες την ιστορία που κρύβεται από πίσω.

pavlos Όντως έπρεπε!Αλλά έχω πρόβλημα με αυτό,δεν έχω μάθει πως να ανάβω το τζάκι!

fish bait Θα σου στείλω ένα αυτόγραφο με μέιλ,μην το δω όμως στο ebay να πωλείται σε εξωφρενική τιμή!

panos Χαίρομαι γιατί οι αναγνώστες μου με βοηθάνε να καταλάβω πράγματα για τον εαυτό μου,που ούτε εγώ ήξερα. Είμαι ασυνείδητα επηρεασμένος από το φίλο μου τον Λαρς και δεν το ήξερα!

veloz οκ,σε έχω στη λίστα!

g for george said...

Η μετάφραση έχει την λέξη χυμούς μέσα. Απορώ πώς δεν το σχολίασε ο ξέρεις ποιος, Wrong!

Wrong Guy said...

Kai ama soy po,gia ayton evala mesa toys xymoys!

Erisadesu said...

η χρήση της κάμερας, το μοντάζ,
οι αλλαγή ανάμεσα στις σκηνές δράσεις.

απλά συγκίνηση

revqueer said...

Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο!!

Equilibrium said...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΠΛΑ!

If...ιγένεια said...

αχαχαχαχαχ!! Υπερπαραγωγή!! τι λες τώρα!! Είσαι ταλέντο αδερφάκι!

nikolakisdiaselos said...

βλέπω ότι ο σύντροφος πάνος, έχει αποκτήσει πλέον και σκηνοθετική κουλτούρα. Ομολογουμένως, τύφλα να 'χει ο trier για όλα τα καλλιτεχνικά δράματα της show biz. Καλησπέρες...

oni said...

Xaxaxa! Twra to tragoudi pou m areze tosa xronia prin, to blepw m allo mati! Egrapses k pali :P

Thn kahmenoula thn Whitney :( Ekei sto apwgeio ths karieras ths sou leei, tsoup, epese. Alla gia ola ftaiei o Bobby! O kakourgos! *alyxtaei ta bradia gia th xamenh kariera ths Houston*

Erisadesu said...

σκεφτόμουν χθες... ότι θα ήθελα να διαβάσω μια κριτική σου για την ταινία ο Σωματοφύλακας και την ταινία της Madona με το baseball την θυμάσαι;
Θυμάσαι που είχε γίνει πανικός επειδή στην ταινία της Madonas δεν δέχθηκε να παίξει ο Κόστνερ;

APSOY said...

ΑΧαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

Πρέπει να σου έκανε μεγάλη λαμογιά ο παλιός φίλος για να δημοσιεύεις το βιντεάκι!
χαχαχαχαχααχχααχχαχα...ε?
(μόλις θυμήθηκα ότι μια παλιά φίλη-που δε μιλιόμαστε- έχει βίντεο με εμένα με κολλάν! ΤΖΙΖΟΥΣ!!! Άγχος!!!)

Εύγε!
Εύγε για τους στίχους!
Εύγε για τη σκηνοθεσία!
Εύγε!
Και το καστ εκπληκτικό!!! (ιδιαίτερα εύσημα στην Μαράγια!!! :D)

Wrong Guy said...

erisabetsu Είδες το Σωματοφύλακα που είχε στο Σταρ ε;Περιττό να σου πω πως όταν είχε βγει είχα πάρει μια γιγάντια αφίσα με τη Γουίτνει να την έχει αγκαλιά ο Κόστνερ και έπιανε τον ένα τείχο του δωματίου.Ήταν η αγαπημένη μου ταινία.Έλεος.Η ταινία με Μαντόνα είναι το A league on their own.Aθλιότητα. Το Glitter είναι το καλύτερο.Δες το,αξίζει!

revqueer,equilibrum,ifigeneia ευχαριστώ για τους επαίνους,με κάνετε να κοκκινίζω!

diaselos καθότι είμαστε ένα αρκούντως καλλιτεχνικό μπλογκ ο φίλος σας που έχει αυξημένη την καλλιτεχνική ευαισθησία,έχει βρει το ΣΩΣΤΟ μέρος.

oni Συγνώμη ρε Όνι,ο Μπόμπι έφταιγε που είχε χαζέψει από τα ναρκωτικά;Για τη Γουίτνει κρίμα πάντως,τέτοια φωνή και να πάει έτσι.Εγώ την έβρισκα και πολύ όμορφη γυναίκα.

apsoy Βασικά έχουμε τελείως,ούτε κινητό του έχω να τον πάρω να τον ρωτήσω. Το σκέφτηκα,αλλά είπα πως δε θα παραξηγηθεί,ήταν πολύ καλό παιδί.Η φίλη μου ήταν το δύσκολο,που της μιλάω κάθε μέρα!

gay super hero said...

Ενα θα σου πω μόνο

ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΩΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΚΕΛΑ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ, ΚΡΑΤΑΩ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΧΑΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ

Λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ :-):-):-)

Νομίζω ότι δικαιούσαι ένα όσκαρ για τη συνολική προσφορά σου στην Τέχνη. Θα το φας εδώ ή να το τυλίξω για το σπίτι;

Wrong Guy said...

σε ευχαριστώ γλυκούλη μου,θα το φάω όπου μου το δώσεις.

καλά αυτό ήταν πρόστυχο ή μου φάνηκε;

Related Posts with Thumbnails