Tuesday, February 5, 2008

Are you Ready for Love?

Mε τα τραγούδια παθαίνω αυτό που πάθαινα κάποτε με τους γκόμενους.



Για 3-4 μέρες τους ξεζούμιζα και μετά τους πέταγα. Βαριόμουν και δεν ήθελα να τους ξαναδώ. Είμαι και Υδροχόος βλέπεις, και το έχουμε αυτό, το να θέλουμε συνεχώς το καινούριο, την πρόκληση και το άγνωστο - χριστέ μου, τι παπαριές!

Όταν μαθαίνω ένα τραγούδι που μου αρέσει πάρα πολύ, το ακούω συνέχεια, μα συνέχεια για μερικές μέρες και μετά το βαριέμαι. Όταν όμως το πετυχαίνω κάπου μετά από καιρό, θυμάμαι το συναίσθημα που μου προκαλούσε όταν το άκουγα, και καμιά φορά χαίρομαι, νοσταλγώ, καμιά φορά λέω τι μαλακίες έχεις κάνει και εσύ στη ζωή σου.

Το τραγουδάκι που κόλλησα αυτές τις μέρες ήξερα ότι ήταν των Este και ότι ήταν στην τελευταία συλλογή του Χριστόπουλου Sunset and Sunrise. Καλή αρχή, proho enough για το βάλω στη λίστα των τραξ μου.

Παράλληλα, τω καιρώ εκείνω, έβλεπα και το τρέιλερ της ταινιάρας Deep End, με όλα τα ταλέντα μαζεμένα και πρόσεξα ότι έπαιζε ένα τσουλάκι, πολύ ωραία γκόμενα, αλλά τσουλάκι. Στο τρέιλερ όμως ακουγόταν το τραγούδι μου. Το σοκ το έπαθα όταν αντιλήφθηκα την παρακάτω πληροφορία

Το τραγούδι το ερμηνεύει το εν λόγω τσουλάκι.

Το προσπερνάω και σου λέω πως το κομμάτι είναι χορευτικό, ανεβαστικό, σου φτιάχνει το κέφι, είναι για πολλές...... ακροάσεις :-p

Δες το βίντεο, για να μη λες ότι σου μεταφέρω ανακρίβειες.

Ready for Love




Υγ. Mιας και μιλάμε για χάλια ταινίες, μην κάνεις το λάθος και πας να δεις το I am not there. Η βαρεμάρα που βίωσα συγκρίνεται μόνο με τo μάθημα του φυσικού που είχα στο λύκειο.

23 Comments:

gay super hero said...

Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει "τσουλάκι". Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τους ανθρώπους που βιώνουν τη σεξουαλικότητά τους χωρίς ψευτο-ντροπές. Όταν μια γυναίκα είναι ερωτική τη λένε "τσούλα". 'Οταν δεν είναι τη λένε ψυχρή και ανέραστη. Η φαλλοκρατία όμως δεν θα έπρεπε να έχει θέση ανάμεσα στους γκέι.

Wrong Guy said...

ααααααα για άκου να σου πω,δε θα μας πεις και φαλλοκράτη τώρα,κοίτα τη ρώγα στο βίντεο κλιπ και μετά πες μας αν βιώνει τη σεξουαλικότητα της χωρίς ντροπή!

υγ.αγαπάω Ηiro,αλλά μου τη λέει γιατί του είπα πως τον πάω όταν απαντάει στριντζιάρικα!

gay super hero said...

'Οπως είχα γράψει κάποτες και στον Ethan άλλες ρώγες τις καταπίνετε αμάσητες, αυτή σας μάρανε!

:-)

APSOY said...

Έπαθα πλάκα!
Αυτή το λέει?
!!!

(ναι, εξακολουθείς να είσαι Νο1 τίτσερ!!!)

Πάντως -τώρα θα με βρίσει ο Super Hero- αλλά εγώ θα παρέλειπα το υποκοριστικό στον χαρακτηρισμό που της έβαλες wrongy! :Ρ

APSOY said...

Α! Επίσης! Η δεύτερη παράγραφος?
SO TRUE!!!

gay super hero said...

ΠΑΛΙΟΦΑΛΛΟΚΡΑΤΕΣ!

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΑΣ ΒΙΑΖΟΥΝΕ!!!

:-Ρ

oni said...

A wraia na mhn kanw ton kopo gia thn tainia afou htan bareth. Krimaaa. K 8a lega: "To da k gw eimai megas koultouriarhs". Paw na kleisw eisithria gia to Sweeney Todd :P

orestis said...

Μιλάμε μας ενημερώνεις τρελά!

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά η Κορινθίου είναι από τις πιο ωραίες και σέξυ γυναίκες που έχω δει τα τελευταία χρόνια στην ελληνική τηλεόραση!

Και αν είναι τσουλάκι, πράγμα με το οποίο δεν διαφωνώ απαραίτητα, κανείς δεν είναι τέλειος!

Anonymous said...

Το έχω ξαναγράψει ότι κι εγώ Υδροχόος είμαι, με ό,τι συνεπάγεται :-)

υγ. σου έστειλα ένα μηνυματάκι. Για τσέκαρέ το.

Wrong Guy said...

gay hero αυτό το σχόλιο για τις ρώγες,δεν καταλαβαίνω τι εννοείς,εγώ είμαι πολύ σεμνό παιδί,η γιαγιά μου έλεγε να έχω το σαλόνι μου κολωνάκι και την κρεβατοκάμαρα μου μεταξουργείο!

apsoy είδες,πάντα σε εκπλήσσουν οι άνθρωποι!

oni και εγώ για αυτό πήγα,αλλά ειλικρινά ήταν από τις πιο οδυνηρές εμπειρίες που είχα σε αίθουσα(ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ κινηματογράφου ;-p)

orestis μόλις με ενημέρωσε ένας φίλος που δουλεύει στο Πλέιμποϊ ότι όταν έκανε τη γυμνή φωτογράφιση με το διαγωνισμό πλέιμέιτ,χρειάστηκε ελάχιστο φότοσοπ,είναι γκομενάρα,το αναγνωρίζω

dora φίλτατα το ότι ταιριάζουμε είναι γεγονός-και εννοώ σε όποιον ιστότοπο και αν συναντηθούμε!

gay super hero said...

Εννοώ ότι αν τις ρώγες τις φωτογραφίζει ο Μπρους Γουέμπερ και ανήκουν σε ξανθό 20χρονο καλαμποκά από την Οκλαχόμα, δεν σας άκουσα να διαμαρτύρεστε ;-)

Wrong Guy said...

xaxaxa oxi vevea,tote einai TEXNH!

gay super hero said...

Πάντως περά από την πλάκα, θεωρώ ότι η λέξη τσούλα είναι αυτή που χρησιμοποιεί η (φαλλοκρατική) κοινωνία για να βάλει στη θέση τους τις γυναίκες που γουστάρουν να περνάνε καλά. Εγώ θεωρώ ότι ο χαρακτηρισμός αρμόζει μόνο στις γυναίκες που ό,τι κάνουν το κάνουν από συμφέρον. Αυτές που το κάνουν από την κάβλα τους και μόνο, τις βγάζω το καπέλο.

Dr_MAD said...

Την τύπισσα την έχω στολίσει στου Ethan. Δεν είναι τσούλα. Γι'αυτό κάθεται να τις κάνουν κοντινά στις ρώγες και το διασκεδάζει τόσο.

Κρατώ μόνο ότι ανήκεις κι εσύ (σαν κι εμένα και τη ντόρα απ'όσο είδα) στο σκ@τοζώδιο του Υδροχόου. Να μας χαίρονται...

Unknown said...

Μια χαρά είναι η κοπέλα μην τρελαθούμε κιόλας. Πρόσφατα που ανέβασα το εν λόγω βίντεο πέσαν όλες οι κακομαμημένες να την φάνε. Μην κοιτάς εσύ wrong guy μου που διαθέτεις class :-)
Επίσης ημιάχσρηστη πληροφορία, η εν λόγω φημολογείται ότι θα αντικαταστήσει την Σίσσυ Χρηστίδου που εγκυμονεί στο πρωινάδικο του μεγκα
Υγ: Φυσικά και δεν έχω ξεχάσει την αυριανή μέρα

Lorelei Am Rhein said...

Ωραίο το κομμάτι, ερωτικό...
Για την ταινία, δεν ξέρω!
Ο Στιβ Μακ Κουίν, όλα τα λεφτά!

nikisot said...

egw 8a 3anadhlwsw to oti einai 8ea den einai dikaiologia na sernetai sa th fwkia sthn ammo

Anonymous said...

komatara, kai to leei mia xara.

@ela re moody to fagate to koritsi, o enas tsouli, i alli fokia.
lisaxate

Hfaistiwnas said...

Κομματάρα! Κάτι μου θυμίζει απο ξένο όμως. Το λέει πού καλά. Και τώρα που μου το θύμισες θα το κατεβάσω!!! Επίσης, τό ίδιο αισθάνομαι και εγώ με τα τραγούδια από παλιά (παράγραφος 2). Είναι περίεργο όταν βλέπω πως και άλλοι αισθάνονται το ίδιο. Χαίρομαι! Bρε παιδιά, τον τελευταίο καιρό, μου έρχεται συνέχεια στο μυαλό ένα τραγούδι που άκουγα το 2001, μου θύμιζε διακοπές, ξεγνοιασιά... από τότε το άκουσα φέτος και ήταν ως ήχος κλήσης στο κινητό ενός ηθοποιού στο "μπαμπά μην τρέχεις". Όχι στο κινητό του μπαμπά, του φίλου του με την τρελή γιαγιά. Παιδιά (εσείς που ασχολείστε με μουσική) αν το έχετε ακούσει και το ξέρετε, γράψτε μου στο μπλόκ μου, ευχαριστώ.
Φιλιά wrong guy!

Wrong Guy said...

super hero συμφωνώ απόλυτα,μάλλον έχουμε διαφορετική άποψη του τι είναι συμφέρον, εγώ πιστεύω πως στην προκειμένη περίπτωση είναι "να γίνω γρήγορα γνωστή και να αρπάξω όσα προλάβω".δεν μπορώ να δεχτώ ότι το κάνει για την καύλα της και μόνο.

mad λίγα λόγια για τους υδροχόους,γιατί από όσο ξέρω είναι από τα γαμάτα ζώδια που μπορεί να έχει κάποιος!

ethan δεν είχα προσέξει την εν λόγω κυρία και οδηγηθήκαμε σε αυτή τη διπλή ανάρτηση.θα το ξανασυζήτησουμε αν τη δούμε να χαριεντίζεται με τον Μπόμπο.

lucy τον έβαλα εκεί να αντιπροσωπεύει όλους τους ωραίους γκόμενους που είχα!

moody και μάλιστα σε περίοδο αναπαραγωγής

ammos μα με την καλή έννοια το λέμε καλέ μου!δεν είναι γλυκούλες οι φώκιες;

One Big DJ said...

agapw sxolia. to koritsi einai mouna kai to kserei kai kala kanei. :)
by the way...

@ ethan - she did not accept...(lol)

Erisadesu said...

HE HE H ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!11

Hfaistiwnas said...

Άσχετο, μήπως κάποιος έχει γενέθλια σήμερα; Ε wrong guy?

Related Posts with Thumbnails