Monday, February 11, 2008

Τατού

Πάντα ήθελα να χτυπήσω ένα τατουάζ. Ζηλεύω πολύ αυτούς που έχουν. Όταν ζούσα στην Κρήτη ήθελα να πάω σε ένα τατουατζή που είχα γνωρίσει και είχε τατουτζίδικο δίπλα στο μπουρδέλο της Χειλουδάκη και να του πω να μου χτυπήσει ότι θέλει. Αργότερα αποφάσισα πως θέλω να είναι ένα ιδιαίτερο σχέδιο, πολύ προσωπικό, που να δείχνει κάτι από μένα και τα πιστεύω μου.

Σκεφτόμουν κάτι τέτοιο.




Ή κάτι σε αυτό το στυλ.


Ίσως και ένα στη γάμπα.





Έψαχνα πολύ καιρό για να διαλέξω το κατάλληλο σχέδιο. Τελικά κατέληξα σε τρία. Ποιο μου προτείνεις εσύ; Τον Όμηρο....



το πιθηκάκι,









ή το δράκο;



Η εικόνα έχει και συνοδευτικά για να καταλάβεις ολόκληρο το κόνσεπτ.

























25 Comments:

jg said...

AAAAOUTS!!!!!!!!!Εχω να δω πολλους εφιαλτες μετα απο αυτα.

και γω ηθελα να κανω, ειχα κλεισει και ραντεβου, αλλα το ακυρωσα μια μερα πριν.

jg said...

υ.γ. αυτη που εκανε τον Ομηρο, ποιος θα τη γαμησει?το σκεφτηκε αυτο? Το πολυ να τις κανει στοματικο κανενας γκεη που γουσταρει τον Ομηρο..

zekia said...

εγω νομίζω οτι αυτο στη γάμπα είναι καλύτερο!!

Lina said...

eewwww ewwwww!!!

ήθελα να ξερα ποιά ή ποιός "φροντίζει" τον τελευταίο.. γιακ γιακ

Hfaistiwnas said...

Κάποιο απο τα πρώτα πάντως! Πονάω ολόκληρος μόνο που το σκέφτομαι! Μα το σκέφτηκες καλά;;;
Μ' αρέσει στους άλλους, αλλά εγώ δεν θα έκανα ποτέ. Δεν ξέρω στο μέλλον.
>lina, την ίδια απορία έχω και εγώ...

Patrick said...

Το τελευταίο να κάνεις,αλλά σε ανακόντα.
;)

g for george said...

Άμα είναι να κάνεις κάτι σαν το τελευταίο αλλά σε Πύθωνα, να μας καλέσεις να σε γνωρίσουμε καλύτερα!!!

nikisot said...

enan omhro
mouxaxaxaxaxx

Unknown said...

παναια μ
εγώ θα κάνω ένα πολύ butch, μια (άγρια) ορχιδέα στον ώμο μου για τις καλοκαιρινές βραδιές που φοράω πάντα δροσερές ανάλαφρες δημιουργίες που αφήνουν ακάλυπτη την ωμοπλάτη, ευχαριστώ

Dr_MAD said...

με αντάλλαγμα post αφιερωμένο σε μένα μπορώ να σου δείξω τα δικά μου. Εχω 3. Αρα 3 posts.

PS: Είμαι καλός στα νούμερα. Ρώτα και θα μάθεις

Neverlandean said...

ΕΙΧΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ Η ΤΖΕΝΗ ΧΕΙΛΟΥΔΑΚΗ;;;

gatti said...

Κι εμένα αυτό στη γάμπα μ΄ αρέσει. Πάλι μας έβαλες τα τεκνά για να μας κολάσεις! Επίτηδες το κάνεις!!!


ΥΓ. Θα αναφωνήσω κι εγώ με τη σειρά μου: Είχε ΚΑΙ στην Κρήτη μπουρδέλο η Τζένη; Τόσα χρόνια γειτόνισσα και τελικά ξέρω τόσο λίγα γι΄ αυτήν ρε παιδί μου...

Anonymous said...

Εμείς οι φοιτητές που είμαστε ακόμα στα Χανιά και περνάμε έξω από το συγκεκριμένο "τατουατζίδικο" ...το σκεφτόμαστε ακόμα. Αλλά η επιλογή σχεδίου είναι δύσκολη απόφαση (μετράει χρόνια!).
Περιμένω ποστ-σίκουελ με περισσότερες προτάσεις, οι συγκεκριμένες δεν βοήθησαν και πολύ. Ισα-ίσα που με προβλημάτισαν για το πού 8α βρώ το τηλέφωνο του παλικαριού πάνω στο σκέιτ...

Δ.

revqueer said...

Homer Simpson forever!!!

Lina said...

έχεις μια πρόσκληση στο μπλογκ μου =))

Wrong Guy said...

povofag signomi,esy tha filouses ton omhro sto stoma?

zekia kai ego gia gampa to pao!!!

lina pos legontai aytoi poy katharizoun drakous?staylites???

hfaistiwnas giati vre??de vriskis sexy ton TERASTIO prasino drako??

patrick se paxos i se mikos?

george an pesei kati YP'OPSIN moy tha sto steilo se mail!

moody esy eidika,apagoreyetai na kanis otidipote,san wife pou eisai

ethan na foras kai diafaneis pasmines tote,gia na fainetai

Wrong Guy said...

mad exartate pou ta exeis ta tatoo.na kano toso kopo gia na do to xeri sou???

never den to eixa episkeftei prosopoka,de xreiazotan alloste,alla xero pollous taktikous pelates

gatti pote den xeroume tous pio kontinous mas anthropous telika!

anonimos krata gera,skepsou to kai kanto!!!!

ps. to til tou paidiou tha sto steilo me mail

rev sou aresoun ta kitrina gkomenakia e?

lina done!

orestis said...

Δράκο,δράκο.....

Και μετά και δικές σου φωτό για να συγκρίνουμε το απότελεσμα!!!!!!

One Big DJ said...

TON HOMER DAGWTO! AGAPW TO BANNER!!! MAKARI!
TON HOMER DAGWTO! AGAPW TO BANNER!!! MAKARI!
TON HOMER DAGWTO! AGAPW TO BANNER!!! MAKARI!
TON HOMER DAGWTO! AGAPW TO BANNER!!! MAKARI!
TON HOMER DAGWTO! AGAPW TO BANNER!!! MAKARI!
TON HOMER DAGWTO! AGAPW TO BANNER!!! MAKARI!
YSTERIA

Dr_MAD said...

πλατη, πόδι, χαμηλά στην κοιλιά
ΔΕΞΟΥ

Αύριο γενεθλιώ και πέφτω σε κατάθλιψη για το πλησίασμα των -άντα, οπότε κανε μου τη χάρη (γκρρ)

PS: Την Παρασκευή να περιμένεις την καταδίκη σου στο Blogville (εκτός φυσικά και αν μου υποσχεθείς ανάρτηση)

oni said...

Egw an ekana 8a ekana sto plai tou laimou to onoma mou me iapwnika ideogrammata :P

Tromaksa me to drako. Pws antekse?

P.S. Kane ton Homer. So sexy! lol

Anonymous said...

ΕΙΧΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ Η ΤΖΕΝΗ ΧΕΙΛΟΥΔΑΚΗ;;;

I aporia tis evdomadas.

Wrong Guy said...

Itan sta Xania,sto palio limani,konta sta 2Lux,poly oreo baraki,na pas.

ps. sto baraki,oxi sto bourdelo

kanataki said...

μωρέ δεν λες καλά που δεν πήγες να μπρερδέψεις και τις πόρτες και να χουμε κι άλλα??

εκτός αν έχουν κάνει update τα μπουρδέλα στις ορολογίες τους και προσφέρουν έξτρα παροχές

πχ τσιμπουκάκι πισοκωλητό ,και αντί για ελεύθερα πιασίματα τατουάζ

υγ δίνω και ιδέες η άτιμη!

Alexandros Raskolnick said...

Homer is so cool!

Related Posts with Thumbnails