Wednesday, February 6, 2008

What a glorious day!

Τι μέρα και η σημερινή! Καθοριστική για ολόκληρη την ανθρωπότητα! Συναρπαστική σαν πρώτος έρωτας και συνταρακτική σαν απρόσμενο νέο. Από που να πρωτoαρχίσω.


Είναι σημαντική για την Κίνα αφού σήμερα είναι η
Κινέζικη Πρωτοχρονιά




Είναι σημαντική για τους αστρολόγους αφού απόψε θα δούμε μια ωραιότατη
Έκλειψη Σελήνης





Είναι σημαντική για την Ελλαδική εκκλησία διότι θα έχουμε
Εκλογή νέου αρχιεπισκόπου







Είναι σημαντική για την Αγγλία αφού γιορτάζουν ένα σημαντικό τους συγγραφέα
Γ
ενέθλεια μέρα του Καρόλου Ντίκενς




Και γιατί είναι σημαντική μέρα και για την Ελληνική μπλογκόσφαιρα;Ε;





O καλύτερος μου φίλος μου έκανε δώρο στην πιο κρίσιμη καμπή της ζωής μου ένα τσόκαρο. Πως να πιστέψω στις ανθρώπινες σχέσεις;


Υγ. Να μην ξεχάσεις να πάρεις τηλέφωνο τη Ντέμι να της ευχηθείς για το γκόμενο της.

29 Comments:

Hfaistiwnas said...

Χρόνια Πολλάαααααααααααα!!!!!!!!!
Να τα εκατοστήσεις!!!!!!!!!!
Να σαι χαιρόμαστε!!!
Aφιερωμένο!

http://www.youtube.com/watch?v=ha3Pyt4wsGA

gatti said...

Σήμερα λοιπόν είναι η μεγάλη μέρα!!!!

Χρόνια σου Πολλά και καλά Wrong μου!
Να τα εκατοστήσεις, με πολλές εμπνεύσεις, στιχουργικές και άλλες, με φοβερά ποστς, με όποιους και όσους γουστάρεις πλάι σου, με διάθεση για χαβαλέ, με χιούμορ και με πολλές επιτυχίες σε ό,τι κι αν κάνεις!

Κέλετρον said...

Κι εγώ έχω γενέθλια σήμερα! Χρόνια μας πολλά!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Χρόνια Πολλά με χαρά και με δημιουργία!!!!!

Dr_MAD said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΑΝΙ ;-)
Πάντα γερός και με πείσμα για όσα γουστάρεις. Φιλί καυτό (αν δε μας βλέπουν)

PS: Από χτες το είχα στο μυαλό μου να μπω να σου στείλω ένα ΧΠ γιατί από ομοζωδιακή περιέργεια κοίταξα την ακριβή ημερομηνία γέννησής σου στο FB. Εγώ έχω σε μια βδομάδα ακριβώς. Μην τολμήσεις και με ξεχάσεις! Χμφ!

Erisadesu said...

oxou varethika na se lew pantou xronia polla!!!!
exw ginei upervolikh alla den gamiete


XRONIA POLLAAAAAAAAAAA

oni said...

Χρόνια Πολλά μεγάλος να γίνεις με άσπρα μαλλιά! Σαν τον Κλούνεϊ!

Υ.Γ. Βλέπω η γοητεία σου είναι ικανή να μεταμορφώσει τον MAD σε Bi bi!

Anonymous said...

Αγαπούλα μου!!! Μωράκι μου!!! Ομορφιά μου!!! Χρόνια σου πολλά!!! Ποιος θα μου το λέγε ότι το καλύτερο δώρο που θα μου κάνανε ποτέ θα ήταν από τη μαμά σου πριν 28 χρόνια σαν σήμερα!!! Πρέπει να ήταν πολύ ερωτευμένοι για να βγάλουν ένα τόσο γλυκό μωρό!!! Και με μεγάλη έμπνευση!!!! Άντε αγάπη να σε χαιρόμαστε και πρώτα απ’ όλους εγώ!!!! (Ουπς!!! Αυτό ακούστηκε λίγο εγωιστικό!!!!) Να τον χαίρεστε Bloogeroπαιδα!!!!

jg said...

χρονια πολλαααααααααααααα!!!! να τα χιλιασεις!!!!

by the way, ξερεις μηπως ποιανου ζωου ειναι η χρονια στο κινεζικο?

Marvin said...

Χρονια πολλα!

Legally Blonde said...

Αγαπημενο μου χρονια σου πολλα...Να εισαι παντα χαρουμενο ευτυχισμενο και να εχεις γυρω σου ανθρωπους που σ'αγαπανε (Φατσα ακους?)

(τα ποσα ειπαμε? :)))))))

φιλακι τουρτενιο

nikisot said...

xronia polla apo th gynaika sou
to dwro sou 8a sto dwsw apo konta
smouts
kai na se xairomaste
alla kyriws egw giati eimai kai mia skyla oso na peis

orestis said...

Απίιστευτο το ποστ των γενεθλίων!

Μέσα στις διασημότητες και τα γεγονότα και εσύ!

Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα!

Χρόνια πολλά!

ΥΓ. Αυτό με τη Ντέμι, εγώ δεν το κατάλαβα....

orestis said...

Προς φάτσα: το δώρο παρακαλώ να είναι ένα...δαχτυλίδι αρραβώνων!

Μας εξέθεσες δημόσια και πρέπει να μας αποκαταστήσεις!

Αλλιώς να μην έχω μούτρα να πιάσω το χασαπόμαχαιρο....

Anonymous said...

E όχι! Κι έλεγα ότι δεν θα το ξεχάσω. Εξάλλου γιορτάζουμε με μια μέρα διαφορά. 7 - 8, εξου και η εκλεκτική συγγένεια. Να ζήσεις Mr Wrong! Να είσαι δημιουργικός, με χιούμορ για τη ζωή και τους ανθρώπους.

υγ. ο λόγος της απουσίας ήταν η εντελώς ανάποδη χθεσινή μέρα.

fevis said...

Πολύχρονος, πολύχρωμος και πάντα ευτυχισμένος!!!!! Χρόνια πολλά!!!!

gay super hero said...

Να τα χιλιάσεις δάσκαλε! Και τα χρόνια και τα ποστ! Πάντα το ίδιο ευρηματικός και καυστικός εύχομαι. Και τα γκομενάκια του Herb Ritts να σφάζονται στην ποδιά σου (ελπίζω να μην το διαβάζει ο φάτσας σου αυτο :-)

Wrong Guy said...

sas eyxaristo poly olous zouzounia!!!!anteyxomai ta kalytera,na einai kala aytoi pou agapate kai na prosexete toys eaytous sas!

Neverlandean said...

Εγώ έχω πάει ένα βήμα παραπέρα από την ευχή! ;)

Nasos said...

Γεννέθλια?
Χρόνια Πολλά Mr Wrong Guy

Είδωλο said...

Tσοκαρο?
αχαχαχαχαχ

Γιαννης: τα 33 κλεινω οχι τα 102
Σπυρος: σβησε οσα νομιζεις
Δημητρα: να ανοιξω μια σαμπανια?
Γιαννης: Αχ δεν μπορω να ακουω τον φελο ταραζομαι

Βιοτεχνια Κουτρουμπα Ανω Λιοσα...

Εχω λιωωωωωσει
αχαχαχαχαχα

Anonymous said...

xronia polla kai apo menaaaaa oti epithimeis kai ola na sou pigenoun kalaaaaa :-)

eyxomai na eisai panta eytixismenos me ton fatsa sou kai na exeis PANTA PANTA PANTA YGEIA!!!

eipa na min valw anonimos ayti ti fora alla paramenw anwnymos gia to plithos.

theiko to videaki oi aparadektoi team kai to senario den paizonte!

If...ιγένεια said...

:D :D Χρόνια σου πολλά με υγεία, αγάπη και ότι επιθυμείς να το πάθεις! ! :D

Aντώνης said...

Χρόνια πολλά, ό,τι ποθείς και τρυφερά ορέγεσαι! Θα σου κανα δώρο μια θερμοφόρα μα με πρόλαβε η Σάσα στη Ντόλτσε Βίτα!

Wrong Guy said...

μου αρέσει η θερμοφόρα!είναι καυτό δώρο και φοριέται κατάσαρκα!

Wrong Guy said...

orestis exei genethlia o aston stis 7/2!

spiderman tin alli fora thelo pliri eponimia!

kalos to Naso!

povofag an krino apo to oti exo ego genethlia,mallon toy arouraiou tha einai!

oni an einai gia ton MAD tha to kanoooooooooo!!!!

keletron xronia kala kai se sena, omogenethlie simblogeriti!

Anonymous said...

pios diasimos --- itan o "spiderman"?

na i pliris epwnymia..

T.M

:P sssshtt! goodnight now

Wrong Guy said...

AAAAAAA!!!!!got it!

Wrong Guy said...

povofag του Αρουραίου είναι!

Related Posts with Thumbnails