Sunday, February 3, 2008

The Divas are Singing - Part IV


Claire Danes - Evening Πολλές ωραίες ηθοποιοί μαζεμένοι σε μια ταινία, μιλάμε για ολ σταρ καστ, στο Evening συν τοις άλλοις βλέπουμε το Κλεράκι να λέει ένα τραγουδάκι και να της κάνει φωνητικά ο Πάτρικ-αυτός έπαιζε στο Little Children, φαίνεται ενδιαφέρον, να το δω;







Scarlett Johansson - Brass in Pocket H λατρεμένη Σκάρλετ ετοιμάζεται για να κυκλοφορήσει σιντί, έκανε τις πρόβες της από το Χαμένοι στη Μετάφραση-τελικά κατέληξα, η ταινία δε μου άρεσε, βαρέθηκα μέχρι να τελειώσει, κρίμα το Σοφάκι, ότι και αν έχω δει από αυτή, έκλεινα μάτια πριν τελειώσει.



Cameron Diaz, Christina Applegate, Selma Blair - Too big to fit in here Σκέψου να βρίσκεσαι με τις φίλες σου για να διηγηθείς πως πέρασες με το χτεσινοβραδινό σου παρσί και να κάνετε όλο το μαγαζί να τραγουδάει αυτό το τραγούδι!Καταλαβαίνεις σε τι αναφέρεται ο τίτλος του τραγουδιού! Girl Power!



Winona Ryder, Angelina Jolie - Downtown Η Γουινόνα προσπαθεί να συγκρατήσει την Αντζελίνα να μη σαλτάρει τελείως και προσπαθεί να της θυμίσει ανέμελες στιγμές. Η μία τσέπωσε το Όσκαρ για το Girl Interrupted, η άλλη προσπαθεί ακόμα να βγάλει τα ταμπελάκια από τις μπλούζες για να μην την πιάσουν τα αντικλεπτικά.



Glenn Close - Οnce upon a time Όταν μιλάμε για ντίβες, μόνο η Γκλεν έχει δικαίωμα να σηκώνει το χέρι. Ξεκινώντας το Sunset Boulevard πετάει και μια αγαπημένη ατάκα, την οποία θα λέω και εγώ μετά από χρόνια, όταν θα με ρωτάνε Εσύ ήσουν ο μεγάλος μπλόγκερ Wrong Guy, πως ξέπεσες έτσι, εγώ θα απαντάω Είμαι ακόμα μεγάλος. Τα μπλογκ είναι που μίκρυναν.






16 Comments:

oni said...

Ti gelio eixa riksei me to "Too big to fit in here" ap to "The Sweetest Thing"! K kei pou h Blair eixe kollhsei me ton allon sto krebati...

Neverlandean said...

Φ-Α-Ν-Τ-Α-Σ-Τ-Ι-Κ-Η ταινία το "The Sweetest Thing" από τις αγαπημένες μου έβερ! Γιατί η σκηνή στο καθαριστίριο δεν ήταν divine;;; ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ

Christina Applegate rulez.


Και το "Girl Interrupted" όμως, ωραία ταινία σου λέει.

Neverlandean said...

ομγ καθαριστΗριο geeez!

Multifarious72 said...

Xtina Applegate LOVE

Too big to fit in here..omg..

kanataki said...

και τον Απσου έβαλες στο μάτι???

υγ αχ! όλα σου τα συγχωρώ επιτέλους!

Dr_MAD said...

@ καnataki
Uniform counts...

Θα σε μαλώσω για το σχόλιο προς Winona. Όλα στα alien...

Nia nia nia niania...
(Καλή εβδομάδα)

APSOY said...

Νομίζω ότι το "Big too fit in here" είναι ίσως από τα ελάχιστα τραγούδια που δε χρειάζονται τη στιχουργική σου μεγαλοφυία! :DDDD

Επίσης, κορυφαία η ατάκα σου "Είμαι ακόμα μεγάλος. Τα μπλογκ είναι που μίκρυναν"! χεχεχεχεεχε

υγ(Δε θα γεράσω ποτέ - θα είμαι πάντα αιωνόβιο πιπίνι!):Ρ
(ακούγεται λίγο τρομαχτική η παραπάνω δήλωση μου πλάκα-πλάκα!)

υγ2(εννοείται πως δε θα μείνει έτσι το σχόλιο σου απ'το προηγούμενο ποστ... ;))

φιλιάααααα

gay super hero said...

Δεν σου άρεσε το Χαμένοι στη Μετάφραση; Κοιμήθηκες;

Ε από σένα δεν το περίμενα να το ακούσω αυτό :-0

g for george said...

Τι ωραία η τελευταία φωτό!!

Hfaistiwnas said...

Ναι... στο κρεβάτι διαβάζοντας mens health... ένα φωτορομάντζο δεν θα ταίριαζε καλύτερα; Έστω ένα περιοδικό γάμων! Είναι ωραία όμως.. δίνει άλλα νοήματα..
Όσο για τις ταινίες... δεν ξέρω...

Aντώνης said...

Αυτό δεν έπρεπε να μου το κάνεις... ναί, ειδικά αυτό το τελευταίο με την Glenn Close!!!

SK said...

H Glenn Close καταπληκτική στο With one Look, όπως ήταν σε ολόκληρο το Sunset Boulevard γενικά. Μετάνιωσα που δεν πήγα να την δω.

jg said...

στο χαμενοι στη μεταφραση βαριομουν απιστευτα!!

το penis song απο sweetest thing ειναι το καλυτερο τραγουδι εεεεβεεερ!!!!

Είδωλο said...

My body is a movie
and your penis is a star!!!!

woo hooo

Wrong Guy said...

oni ΑΥΤΟΝ που κόλλησε τον θυμάσαι;;;;

never οκ,είσαι γκεουλάκι,το καταλάβαμε,την άλλη με τη Μπάρμπρα,τη θυμάσαι;;;;;

multi δε μου έχει συμβεί πάντως να ξεστομίσω εγώ αυτή την ατάκα!

kanataki έτσι είναι,άμα έχεις αδυναμίες,συγχωρείς και συνεχίζεις-εγώ τι σου κάνω νομίζεις;

mad Λατρεύω Άλιεν,σε ένα έπαιξε μόνο αυτή,οπότε μπορώ να την κράξω

apsoy εγώ θέλω να βάλεις στο μπλογκ σου όταν θα είσαι 60 φωτό με τον άντρα σου να διαβάζετε μενς χελθ!

super hero βασικά,ούτε εγώ το περίμενα από μένα!

george πρέπει να είναι αγγλάκια τα γλυκούλια,έτσι τα κόβω

Wrong Guy said...

Ηφαιστίωνας σε πρώτο επίπεδο,το μενς χελθ είναι το απόλυτα γκέι περιοδικό.σε δεύτερο θέλει να δείξει ότι "γυμνάζονται" μαζί

Αντώνης έχεις παίξει με τη Γκλεν και στο θύμησα;;;όχι δλδ άλλοι καλύτεροι είναι που έχουν παίξει!

Sk έπρεπε να πήγαινες,να μας έλεγες και μας πως ήταν, αν και το κόβω να ήταν ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ,άσε που τραγουδάει και πολύ ωραία

POV of a G επιτέλους,οι πιο πολύ δεν το παραδέχονται,γιατί η κόπολα είναι προχώ,gay hero δεν έχει κασυτική απάντηση εδώ,είναι γεγονός!

x oyranoy θες να γίνεις movie star???

Related Posts with Thumbnails