Tuesday, February 26, 2008

Καλύτερα γκομενάκια σε βίντεο κλιπ

Μέρες βραβείων, αποφάσισα να δώσω και εγώ τα δικά μου.

Ξέρεις πόσο πολύ μου αρέσει να πηγαινοέρχομαι στα αλώνια και στα σαλόνια. Το ποστ αυτό είναι από τα αλώνια. Ανέκαθεν έβλεπα άπειρα βίντεο κλιπ. Τα θεωρώ μια μικρή τέχνη. Τα ξένα κυρίως, γιατί τα ελληνικά τα βρίσκω πικρή ιστορία. Εδώ θα παρουσιάσουμε το βραβείο για το βίντεο που οι χορευτές-μοντέλα-συνοδοί συμπληρώνουν την κεντρική παρουσία των τραγουδιστών με τον καλύτερο τρόπο. Η εμφάνιση τους γίνεται σημείο αναφοράς και πολλές φορές υπερισχύουν και του τραγουδιού, μη σου πω. Οι κατηγορίες είναι οι εξής:





Κατηγορία: Είμαι πατσόλα με πλατίνα μαλλί, δεύτερη και γριά, αλλά τα τεκνά που έχω για να με τριγυρίζουν είναι απιστεύτου!
Sibel Tüzün - Super Star





Κατηγορία: Όταν μιλάμε για άντρα, εννοούμε ΑΝΤΡΑ!
Ultra Νate - Automatic





Κατηγορία: Είμαστε στην Αγγλία, για να πουλήσει το σινγκλ πρέπει να έχει και έναν τόπλες (τοπ-λες) ζιγκολό και γκέι φλερτ.
Blue Ray ft Jimmy Somerville - You and Me




Και τώρα περνάμε σε μια πολύ αγαπημένη κατηγορία, ειδικά από κάτι φίλες μου.


Τεκνά με ξυρισμένο κεφάλι
Kelly Clarkson - Never Again






Nelly Furtado - All good things come to an end




Fedde le Grand - Put Your Hands Up For Detroit






Η απόφαση είναι στο χέρι σου!




24 Comments:

PETRITO ZEZUS said...

Καλά η Ultra Nate ξέφυγε..
s/m, masturbation, ολίγον από Leigh Bowerry.. το βραβείο της ανήκει δικαιωματικά!
x

gay super hero said...

Lol πιο απίστευτο και από τα τεκνά είναι το σχόλιό σου για τη Σιμπέλ!

θυμάμαι ακόμα πως είχε ενθουσιαστεί ο Καπουτζίδης ;-)

Dr_MAD said...

Κάτω τα χέρια από τον skinhead της Nelly

Unknown said...

χρειάζεται όντως να δηλώσω την ψήφο μου? αφού ξέρεις.......

gatti said...

Ultra Nate ΔΑΓΚΩΤΟ.

Ωστόσο, δεν με χαλάει καθόλου η ιδέα
από το τελευταίο βιντεάκι. Εργαστήριο παραγωγής ανδρών. Ανδρολίβαδο!
;-)

Είδωλο said...

Kelly Clarkson, Never again!

Wrong Guy said...

petrito Leigh Bowery?????σε αγαπάω!

hero εγώ να δεις πόσο είχα ενθουσιαστεί-είναι Άγγλοι για όποιον ενδιαφέρεται!

mad γιατί βρε;τι θα τον κάνεις εσύ;θα πάτε για ποδόσφαιρο; ;-)

ethan για όποιον δε θυμάται,η καρέκλα είναι Φίλιπ Σταρκ!

gatti γουστάρω αντρολίβαδο,αλλά να μπορώ να δίνω και καμιά παραγγελία,αν θέλω πχ. ξανθό,μελαχρινό,με μπλε μάτι,κτλ.

Wrong Guy said...

x oyranoy την πέφτεις στον Νέβερ ή μου φαίνεται;;;

cobden said...

Τί να πει κανείς για τον τύπο στο "Automatic"!Απλά κούκλος! (ethan,μετά τον Hexum και αυτός!Δίκιο έχεις πως έχουμε το ίδιο γούστο στους άνδρες:)

revqueer said...

Μετά από 'σκληρή' σκέψη θα καταλήξω στο κύριο της Nelly.

jg said...

kai gw auton pou einai stis nelly to video 8elw. kai meta ton never again!

nikisot said...

mmm mh me bazeis na apofasizw...

Patrick said...

Καλά το "Automatic" με διαφορά!Είναι πιο hot(το λέω κόσμια)και από πορνοταινία...

billzouk said...

Ψηφιζω το πρωτο, γιατι ο ενας εκ των τεσσαρων, ο arthur, ειναι φιλος μου! Οχι δεν θα σας τον γνωρισω!!! (ειμαι κακος ανθρωπος, το ξερω!)

oni said...

Κύριε Lynch, εγώ είμαι ο Oni. Ξέρετε πόσο σας εκτιμώ. Στην ταινία της ζωής μου που προβλέπεται να σπάσει ταμεία, θα μπορούσαμε να προσλάβουμε τον ομορφάντρα του κλιπ της Ultra Nate ως τον my life partner; Ξέρω ότι δεν πέφτετε σε κλισέ, αλλά θα ήθελα και μία σκηνή σεξ μαζί του για να δείξουμε το πραγματικό (για) δέσιμο που έχουμε.

Ευχαριστώ τον μάνατζερ μου Wrong που μας σύστησε και γι' αυτό το βραβείο! *κλάμα σνιφ σνιφ*

Anonymous said...

τον τυπα στο video της nelly furtado.
μιλάμε είχα φάει το κόλλημα. έψαχνα όλο το νετ φορ μορ ινφος, το μονο που βρηκα ειναι οτι ειναι απο πουερτο ρικο.

μιλάμε ο τυπος δεν παιζεται. μανιφίκ

Dante said...

Εντάξει, εξ αυτών, Ultra Nate, δεν το συζητώ... (+το παιδί με τα κόκκινα στην πρώτη photo)
Αλλά την επόμενη φορά μπορούμε να βάλουμε και τον μελαχροινό από Sarah Connor - French Kissing...;
Πλιιιιιιιζ...?

Hfaistiwnas said...

You and me together στο Detroit είσαι;;;;;

PETRITO ZEZUS said...

Τον καημένο τον Leigh τον έχουν κατα-αντιγράψει..
Την καλημέρα μου.
x

orestis said...

Εικόνα και ήχος....

χωρίς λόγια....

Neverlandean said...

Ο μουσάτος του Automatic, πετάξτε με σε ένα ερημονήσι μαζί του πλιζ!!

Καλά φαντάζομαι τη ζωή του Oni by David Lynch!

- Camill-Oni, you 've come back!

LOOOOOOL

Wrong Guy said...

Εγώ αναφερόμουν στη σκηνοθεσία των βίντεο, αλλά εσείς αμέσως να σχολιάσετε τα γκομενάκια.τσ τσ τσ...

τελικά διαβάζετε το σωστό μπλογκ!

Erisadesu said...

i want to put my hansd in detroit...

Anonymous said...

ultra nate gt kai oi dyo (kai h men kai o de) htan kaula !!!!!! a re wrong guy !!! pio wrong de ginesai !!

Related Posts with Thumbnails