Saturday, June 23, 2007

Being Boring

H σημερινή μου μέρα ήταν εξαιρετικά βαρετή.

Δεν είδα κανένα φίλο ή γνωστό. Η μόνη συνομιλία που είχα με ζωντανό οργανισμό ήταν με την ταμία του σούπερ μάρκετ που με ρώτησε αν έχω ψιλά.


Καθώς έβγαινα από το σούπερ μάρκετ πήρε το μάτι μου τους αποθηκάριους που κουβαλούσανε κούτες μέσα στη ζέστη του μεσημεριού αλλά ούτε σε αυτούς μίλησα.


Αργότερα με επισκέφτηκε στο μπαλκόνι ένα κουνουπάκι.

Το άφησα να με ακουμπήσει για να νιώσω και εγώ ένα άγγιγμα, ένα χάδι βρε αδερφέ. Εκείνη τη στιγμή περνούσε από κάτω, στο δρόμο η Paris Hilton.


Ρωτούσε τους περαστικούς αν είδαν τον Εθνικό σταρ, γιατί είχε μάθει για την πορεία διαμαρτυρίας που οργανώνει για να τη βοηθήσει στο Γολγοθά που ανεβαίνει αυτό τον καιρό


Δεν τον βρήκε όμως και χάθηκε και αυτή μέσα στο ημίφως χωρίς ούτε ένα γεια να πει, να γυρίσει μια ματιά να ρίξει πίσω...


Mε αυτά και με εκείνα πέρασε η ώρα, έπλυνα το δόντια μου,


και πήγα στο κρεβατάκι μου.



Kαλή σας νύχτα.......

10 Comments:

g for george said...

Αυτό με την πρώτη φωτό με τέλειωσε!

Τουλάχιστον η δική σου μέρα ήταν καλύτερη!..

Neverlandean said...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Εκείνη τη στιγμή περνούσε η Paris Hilton!! LOOOOOOOOOOOOOL

Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
ΘΕΟΣ!!

Καληνύχτα boy! :D

Nikos said...

"Καληνύχτα boy! :D"

OMG Neverlandear μιλάς σαν τους αχρείους τους top!
Φτου σου!

Συνεχίζουμε,
και εμένα μου άρεσαν οι 2 μύγες στην αρχή! Πολύ αστείο ποστ καλά που το διάβασα μόλις ξύπνησα! Χαχαχα... Εμένα μου αρέσουν τέτοιες μέρες να χάνομαι μέσα στη μοναξιά μου (ή μοναχικότητα μου που είναι και θετικότερο).

zekia said...

εμένα πάντως το κρεβάτι σου μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση!!

orestis said...

Γαμώτο, είπαν το σχόλιο για το κρεβάτι.

Μια ζωή δεύτερη και καταϊδρωμένη.

Τι να πεις;

Φιλιά

Wrong Guy said...

Θέλω να παρατηρήσεις Ζέκια τι έχει πάνω στο κομοδίνο. Και να μαντέψεις ποια από αυτά είναι δικά μου.

APSOY said...

Τελικά το κουνουπάκι σε τσίμπησε?
Γιατί καμιά φορά για αλλού πάμε και με φαγούρα καταλλήγουμε!
(τώρα αυτό ήταν κάτι σαν ηθικό δίδαγμα?)
Καλημέρααααα! :)

Neverlandean said...

Πού να 'ξερα πως μιλάνε ετούτοι χαζοmr.f;

Hmph!

zekia said...

profanws to aristero einai to diko sou...alla ekeino to mpoukali me to kitrino kapaki einai xapia??

Wrong Guy said...

Όχι ρε Ζέκια, το δεξί είναι το δικό μου! Δε βλέπεις τις ασορτί πυτζάμες με το σεντόνι; Ποιος άλλος θα μπορούσε να έχει κάτι τέτοιο;

Τα χάπια είναι για τη δυσμηννόροια!

Related Posts with Thumbnails