Friday, June 15, 2007

Ντου από παντού



Αγαπητέ αναγνώστη,

Είδα τη ζωή να περνά μπροστά από τα μάτια μου.
Τους ανθρώπους που αγαπώ να με αποχαιρετούν.
Το Χάροντα να με πλησιάζει χαμογελώντας σαρδόνια.

Είμαι τυχερός που ζω και γράφω ένα ακόμα ποστ.......

Τι έγινε:

Είμαι στις 9:55 μπροστά στο νεότευκτο σταθμό μετρό "Κεραμεικός" στο Γκάζι. Η κολλητή μου με είχε ήδη στήσει 10 λεπτά στο ραντεβού μας για να πάμε στο Φεστιβάλ Κόμικς της Βαβέλ. Ακομπούσα πάνω στο πεζούλι και χάζευα την Ακρόπολη η οποία φαίνεται σαν καρτ-ποστάλ τώρα που βγάλανε αυτά τα αντιαισθητικά σιδερένια παραβάν. Σκεφτόμουν εκείνη τη στιγμή ακριβώς ότι η περιοχή έχει φτιάξει αρκετά σε σχέση με εκείνο το χάλι που ήταν πριν 5 χρόνια.

Στα επόμενα 5 δευτερόλεπτα μετά από αυτή τη σκέψη μου έρχονται δυο τύποι και κάθονται δεξιά μου σφυρίζοντας αδιάφορα.

Στα 15 δευτερόλεπτα σκάνε μύτη καμιά τριανταριά μαυροφορεμένοι, οι μισοί με κουκούλες, οι μισοί με κράνη από μηχανές και αρχίζουν και γράφουν συνθήματα στο εξωτερικό πεζούλι του σταθμού. Δεν ενοχλούμαι ιδιαίτερα μιας και μ' αρέσουν τα γκράφιτι.

Στα επόμενα 30 δευτερόλεπτα ορμάνε 10 περίπου τύποι με βαριοπούλες (πρόσεξα ότι ήταν καινούριες και αχρησιμοποίητες) και αρχίζουν να σπάνε ότι βρίσκουν μπροστά τους. Τον φωτεινό πίνακα με τις διαδρομές του μετρό, τα τζάμια του σταθμού, τα μηχανήματα που εκδίδουν εισιτήρια, γενικότερα ότι μπορούσε να σπάσει, το κομμάτιαζαν.

Τότε παρατηρώ ότι όλος ο κόσμος την έχει κάνει με ελαφρά και μόνο εγώ έχω μείνει στη μέση όλου αυτού του πανικού, να παρατηρώ τι διαδραματίζεται και να διαβάζω τι είχαν γράψει. Τα συνθήματα ήταν τύπου "Λευτεριά σε κάποιον".

Μου έκοψε να πάω και εγώ λίγο πιο πέρα και να αφήσω τις ορδές των ανυπότακτων να επιτελέσουν το έργο τους, να μη φάω και καμιά αδέσποτη από τη βαριοπούλα. Σε ανύποπτο χρόνο ακούστηκε ένα σφύριγμα, τα μάζεψαν όλα και εξαφανίστηκαν.

Στο καπάκι έρχεται η φίλη μου, πάμε στο Φεστιβάλ, από το οποίο παρεπιπτόντως μου άρεσε ένας κύριος ονόματι Druillet , είχε απίστευτο κόσμο, νομίζω πιο πολύ από κάθε άλλη χρονιά, μέσα στις αίθουσες των εκθέσεων είχε πολύ ζέστη από τα φώτα, και ξαφνικά βλέπω μπροστά μου και 3-4 από αυτούς που κουβαλούσαν μια βαριοπούλα να ιδρώνουν μπροστά μου. Γύρισα από την άλλη και συνέχισα την έκθεση.

Η σωματική μου ακεραιότητα δεν πειράχτηκε τελικώς, αλλά το σοκ ήταν μεγάλο, καταλαβαίνεις υποθέτω....

Μου είναι συμπαθής η τάξις των αναρχικών γενικά, αλλά δε μου αρέσει να καταστρέφεται και ό,τι καλό πάει να γίνει σε αυτή τη ρημαδιασμένη χώρα (βλ. μετρό).


Ξέρει κανείς από νομικά να μου πει αν μπορώ να κάνω μήνυση στη φίλη μου που επειδή καθυστέρησε στο ραντεβού μας, εγώ υπέστην όλη αυτή την ψυχική οδύνη;


18 Comments:

Neverlandean said...

Δεν γνωρίζω από νομικά αλλά χαίρομαι που σχολιάζω πρώτος!! :)

Neverlandean said...

Και αφού καταχώρησα τη θέση μου,
έχω να πω:
πολύ χαλαρό σας βρίσκω mr. wrong εγώ θα την είχα κάνει από τα 5 πρώτα δευτερόλεπτα. Εσείς καν δεν ενοχληθήκατε όταν ήρθε το τσούρμο!

"Δεν ενοχλούμαι ιδιαίτερα μιας και μ' αρέσουν τα γκράφιτι." LOOOOOOOOOOL

Αλήθεια σου είναι συμπαθής; Εμένα πάλι η πολλή Αριστερά μου θυμίζει τη Δεξιά και με πιάνει ένα ανακάτωμα, μια αναγούλα, ένα γκούρλωμα που έλεγε και η μακαρίτισσα η γιαγιά μου.

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ
(πώς με βρίσκεις;) :P

APSOY said...

Αν δεν ήταν ο Γιάννης Δημητράκης και ήταν ο Μοναστηριώτης...
...νομίζω πως ξέρω ποιός είναι ο ένοχος!!! :Ρ

Δηλαδή εγώ που σκοπεύω να πάω Κυριακή... Τι με συμβουλεύεις να κάνω;
Ok... να εστιάσω στον Druillet.
Μετά;
Αλεξίσφαιρο;
Κράνος;
... σωματοφύλακες;
(το τελευταίο μ άρεσε λιγάκι...:Ρ)

Μα τους μαλακισμένους...
Το μετρό; Τι &^#^%$!!! (σόρρυ, αλλά ταπηροκρανιώθηκα τώρα!

Και κλείνοντας ένα σύνθημα
Ρονγκ, ζεις, εσύ μας οδηγείς...

Τέλος.

Aντώνης said...

Το περιστατικό αυτό μην το αντιμετωπίσετε ως μεμονωμένο. Είναι απίστευτο πως αυτό το αλαλούμ που μας γυροφέρνει είτε εκ δεξιών είτε εξ αριστερων - και δεν αναφέρομαι στην πολιτική- μας απειλεί πολλές φορές όχι απλά ως σοκ που του ξεφέυγουμε αλλά ως αηδία που μας καταρρακώνει. Απευθύνετε τη μήνυση πανταχόθεν.

gsus said...

Καλά τώρα πες μου ότι θα βάλουν μπάτσους να φυλάνε το σταθμό να μην μπορούμε να εκφραστούμε ελεύθερα εκεί κατά τις 5 το πρωί με το αίμα γεμάτο ξύδια.

Keen On Boys said...

Στάνταρ δεν έγραψαν "Λευτεριά στον Βασίλη Στεργίου";
Πέρα απο αυτά τώρα... μου φαίνεται τουλάχιστον τραγική (πέρα απο αναίτια) αυτή η "επίθεση" να το πώ; και μάλιστα σε μια περιοχή όπως το Γκάζι, που (τουλάχιστον απ'οσο ξέρω δηλαδή) δεν έχει φιλοξενήσει τέτοια σκηνικά, συνήθως δηλαδή ο κόσμος προτιμάει να διαδηλώσει ή να τα σπάσει στο κέντρο-κωλόκεντρο για να κάνει και statement.

Σε λιγάκι δηλαδή να περιμένουμε και τίποτα χρυσαυγίτες στο Γκάζι, να σπάνε τα κεφάλια των gay (και όποιον st8 πάρει ο χάρος) και να φωνάζουν συνθήματα για την πατρίδα, την θρησκεία και την οικογένεια;

Fish-bait said...

Αχ τι ωραία! Θα πάω κι εγώ στην έκθεση (εκτός απροόπτου I hope) όπως κάθε χρόνο. Θα έχω το νου μου στον Druillet και θα επιτρέψω "δημήτρια" για να σας πω εντυπώσεις. :0)

ethanandthecity said...

όσο και αν προσπάθησα να "αφομοιώσω" με χιουμοριστικό τρόπο το συμβάν που περιγράφεις, μου είναι αδύνατον. Καταρχάς βρίσκω παροιμιώδη την "αναισθησία" σου, αντί να γίνεις λούης παρέμεινες εκεί να χαζέυεις τους ταραξίες αποστασιοποιημένα αν και μέσα στο χορό. Ευτυχώς που δεν σου συνέβη κάτι πιο σοβαρό. Απο κει και έπειτα είναι απορίας άξιον πως τους ήρθε να βανδαλίσουν σε μια φαινομενικά ουδέτερη περιοχή και μάλιστα σε τοπικές ώρες αιχμής, όταν η μισή Αθήνα βολτάρει εκεί......

veloz said...

re tha mas trelaneis?
ti psyxiki odyni? oloi tin eixan kanei kai esy xazeyes ta grafiti! pera brexei kai tria poulakia kathontai (se ypostego na mi brexontai!)

Erisadesu said...

ωραία ρε θα μυνήσεις την φίλη σου?
δεν νομίζω.

καλά πόσο θα συνεχιστεί αυτό;
τι γίνετε στο κόσμο;

nikisot said...

emena mou arese h antidrash sou, pou afotou eixe ginei o xamos, katalabes oti kindyneyeis!!!
thn filh sou na thn afhseis hsyxh afou monos sou h8eles na xazepseis ta grafiti!!!
:p

yannis said...

Καλά, έχουμε φτάσει να θεωρούμε τέτοιες ενέργειες τόσο φυσιολογικές, που λέμε "α, έτυχα και σε ενα βανδαλισμό, και είχε και ωραία graffiti".. Ok.. :) Πέρασα και εγώ από εκεί αργότερα το Σάββατο και τα είδα. Φαντάζομαι πως θα καταντήσει ο σταθμός σε λίγο καιρό. Τέλος πάντων, αυτό που μας αξίζει παίρνουμε. Εγώ πάντως λυπήθηκα πολύ που το είδα.

Wrong Guy said...

Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου:

Δε συμφωνώ καθόλου με τους βανδαλισμούς και τους τραμπουκισμούς.
Όταν λέω πως συμπαθώ τους αναρχικούς εννοώ πως δέχομαι ότι κάποιοι έχουν μία διαφορετική άποψη από ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινωνικού συνόλου. Έχω ξαναπεί, πως προτιμώ το διαφορετικό από οποιαδήποτε μαζοποίηση.
Από την άλλη πλευρά δεν μπορώ με τίποτα να δεχτώ πως επειδή κάποιοι θέλουν να κάνουν μια "δήλωση" καταστρέφουν άκριτα και ανούσια.

Αν λοιπόν "αποδέχομαι" μέχρι ένα σημείο τέτοιες συμπεριφορές, το κάνω μόνο και μόνο για να θυμόμαστε οι βολεμένοι πως κάποιοι εκεί έξω έχουν διαφορετικό τρόπο ζωής και σκέψης. Πως μερικοί αντιδρούν σε όλα αυτά που προσπαθούν να μας επιβληθούν. Αλλά ως εκεί. Επαναλαμβάνω ξεκάθαρα πως είμαι ενάντιος σε καθε μορφή επιβολής απόψεων με βίαιο τρόπο.

Όσο για το γεγονός στο οποίο ήμουν μάρτυρας, ειλικρινά στην αρχή δεν αντιλήφθηκα το μέγεθος της πράξης. Αρχικά είδα μόνο να γράφουν κάποιοι συνθήματα, γεγονός μη αξιόποινο. Όταν άκουσα θορύβους από το σπάσιμο των τζαμιών τότε μόνο κατάλαβα πως τα πράγματα ίσως ξεφύγουν από τον έλεγχο. Και όταν ήρθε η φίλη μου μέσα από το σταθμό και μου είπε ότι όλα μέσα είναι διαλυμένα, τότε συνειδητοποίησα ότι ήταν μια οργανωμένη απίθεση. Εναντίον ποιου; Του συστήματος. Ο καθένας ας αξιολογήσει τον τρόπο που επαναστατεί. Εγώ προσωπικά το κάνω με άλλους τρόπους. Οι αναρχικοί με άλλους. Καλή είναι η επανάσταση, το ταρακούνημα, και ας υπάρξει και καμία παράπλευρη απώλεια.

ΥΓ. Δε θα έκανα μήνυση στη φίλη μου, αστειάκι ήταν. Σκέφτομαι όμως να ενστερνιστώ την άποψη του φίλου Αντώνης και να την κάνω πανταχόθεν!

:-)

APSOY said...

Που λες πήγα!!!
Πήγα χθες!
Βέβαια, προτίμησα να πάρω αμάξι και να κάνω μισή ώρα να παρκάρω, (παραδόξως βρήκα αμέσως θέση...), γιατι όπως και να χει, με τρόμαξες! :Ρ (καλά... βαριόμουν και το μετρό η αλήθεια είναι...χεχε)

Και που λες, είδα την έκθεση!
Ωραίος ο Druillet!!! Ωραία ήταν γενικότερα! Μ' άρεσε το όλο σκηνικό!!!

Α, και στο μετρό είχε και αρκετούς αστυνομικούς/φύλακες!
Εσύ τους έστειλες ρε;

:)

Υστερόγραφο:
Άστα αυτά. Είσαι αναρχικός και είμαι σίγουρος πως εσύ έκανες τις περισσότερες ζημιές. ;)
Είσαι ζημιάρης - πως να το κάνουμε?

g for george said...

Πω πω, ρε παιδί...
Πάλι καλά, να λες.

kanataki said...

δόξα το θεό να λες που δεν την έφαγες από καινούργια βαρυοπούλα! που μου θες και νομοθεσίες!



υγ αν και μεταξύ μας θα ήταν ευκαιρία...
υγ η βαριοπούλα

orestis said...

Πωπω τι γίνετα στον κόσμο.

Καλά κάνω και δεν βγαίνω από το σπίτι.

Anonymous said...

i fili sou den eftaige se tipota.stin teliki eimai sigouri oti k esy tin exeis stisei ouk oliges fores...
(k oute minisi sou ekane oute sou anoixe to kefali me kamia bariopoula,opos auti ton anarxikon)

:-)

Related Posts with Thumbnails