Sunday, June 24, 2007

Πες μου ποιος πήγε στο Pride με 3 στρέιτ φίλους του

Όχι πες μου...

Πες μου ποιος άλλος πήγε στο Pride με 3 στρέιτ φίλους του εκτός από μένα.

Ο βασικότερος λόγος που πήγα είναι για να δουν κάποιοι ότι οι γκέι δεν είναι εξωγήινοι.

Είχε αρκετό κόσμο. Από όλες τις τάξεις και τις φυλές.

Η βασίλισσα έδινε το ρυθμό.



Οι τουρίστες ήταν πολύ φιλικοί. Χαμογελούσαν, χαιρετούσαν. Οι Έλληνες πάλι μόνο κοιτούσαν.

Τι ωραία που θα ήταν να μην ένοιαζε κανέναν αν εγώ θέλω να φιλήσω το μωρό μου μέσα στη μέση του δρόμου.

Το παλεύουμε όμως. Κάποτε θα ξυπνήσουν και εδώ.


ΥΓ. Αν με είδατε σε καμιά κάμερα, να μου το πείτε.

11 Comments:

Lina said...

ξες τι αναρωτιέμαι;

τη συμμετοχή στρέητ πώς τη βλέπουν οι άλλοι; Τους α΄ρεσιε που συμμετέοχυν και μη γκάυ ή το βλέπουν αρνητικά;

Unknown said...

I fully support gay prides. It's a way that we tell them: we're here, and we're queer, and we're not going anywhere, so live with it.

Alla distixos, oi pio polloi apo mas vriskoun ta pride ena outlet yia tis pio e3ofrenikes tous diatheseis ke fetishes. Einai arketa lipitero idika otan mas vlepoun ekatomiria straight homophobic matia pou apla vlepoun oti apo monoi mas mboroume na ginoume frikia.

I say we march as people. Not as anything else. Opos theloume. Opos niothoume. Alla ta extremes mboroun na pane ke allou.

P.S. I'm not talking about drag queens.

gsus said...

Xmmm xmm nomizw ESENA se noiazei pio polu an se koitaksoun para toys allous.

Provato said...

είμαι υπερήφανος για σένα. που πήρες τους str8 φίλους σου στο pride! εκατομμύρια respect RESPECT RESPECT from me to you!

:-)

orestis said...

Πάλι με πρόλαβαν.
Γμτ.

Respect ήθελα να σου πω και γω.

Πολύ κλισέ έχω γίνει ρε γμτ.

Ελπίζω να πέρασες καλά.

veloz said...

1. eksigise mou ti paizei stin athina gt exw xasei ti mpala
2. mazepse olous tous wraious straight filous sou kai elate kai sto festival "i Veloz gyrise, elate na ti gnwrisete". Meta apo klirwsi (kai kala, to leme gia na min pligwsoume tous xamenous) o tyxeros tha kerdisei EMENA!

Neverlandean said...

Τους str8 πώς τους έπεισες; Ήθελαν να έρθουν;

christoforos said...

Είμαι ένας από τους str8 που ήταν στο πράιντ και δεν ήταν στην παρέα σου! Το ακόμη καλύτερο: βρήκα και γκόμενα επίσης str8!
:)

Wrong Guy said...

Lina Που να ακούσεις τι πάθαν. Άρχισαν οι γκέι να τους κάνουν βασανιστήρια, να τους φτύνουν, να τους βρίζουν και μετά να τους μαστιγώνουν με μπούκλες από την περούκα της βασίλισσας!! (Ειλικρινά τώρα δε νομίζω να ανησύχησε κανείς αν είναι στρέιτ)

lensman το πράιντ της Αθήνας δεν είχε τίποτα το fetish σε πληροφορώ! Δεν είμαστε Ν.Υόρκη)

gsus Το ξεπέρασα όμως και πήγα!Δεν ακούω μπράβο!!

provatos Αφού δε με πήγες στο πάρτυ έπρεπε και εγώ κάπως να ορθοποδήσω!

orestis Του χρόνου θα πάμε μαζί

veloz Το Σάββατο έγινε στην Αθήνα το Athens Pride. Και Ισπανία θα γίνει και μάλιστα είναι πολύ μεγάλο.Θα το δεις! Όσο για το πάρτυ, έλα εσύ και το κανονίζουμε!

never Τους έδεσα με σκοινιά, έκανα ναυτικούς κόμπους για να μη μπορούν να λυθούν και τους έσυρα!

chris Όσες φορές έχω πάει με τον αδερφό μου Σοντάτ, έχει βγάλει τις καλύτερες γκόμενες!

orestis said...

Αυτό ήταν δέσμευση κύριε.

Μην τάζεις καραμέλες σε μικρό παιδί και δη θλιμένο.χεχε

Nikos said...

Μακάρι να μπορούσα να πάω και εγώ αλλά φοβάμαι.

Related Posts with Thumbnails