Tuesday, June 12, 2007

Tom Ford

Δεν μπόρεσα να αντισταθώ στην γοητεία του. Είναι όμορφος, επιτυχημένος επιχειρηματίας, έχει σχέση εδώ και πολλά χρόνια, είναι προσγειωμένος, και σε όλες του τις συνεντεύξεις λέει "Μη χαζεύετε με τη μόδα" παρόλο που ο ίδιος έχει δουλέψει με τους μεγαλύτερους μοδίστρους του κόσμου.


Τα ίδια έλεγε και πριν την πρόσφατη φωτογράφιση. "Δε μου αρέσουν οι πλαστικοί άνθρωποι, με αποτριχωμένα στήθη και τα σχετικά". Η έμπνευση της φωτογράφισης είναι από αυτά τα λόγια. Τον έβαλαν να φιλάει πλαστικούς ανθρώπους.












































































Μάντεψε ποιος ήταν ο Λαγός στο παραμύθι της Αλίκης. Για να δω αν διαβάζεις προσεκτικά τα ποστ μου. Ποιος έκανε τη φωτογράφιση;


14 Comments:

Anonymous said...

Πρόσφατη ανακάλυψη και εξαιρετικά καλαίσθητο το μπλογκ. Μας τραβούν αυτά που μας λείπουν τελικά...

APSOY said...

Απάντηση:
Η Αννούλααααααααα! :)
Τον πάω τον Τομ!
Νομίζω κι αυτός με πάει... :Ρ

:))))))))))))

Wrong Guy said...

@doratsirka τα κοπλιμέντα από ένα εξίσου καλαίσθητο μπλογκ έχουν μεγαλύτερη αξία!

@apsoy Ρε, δεν τα είχατε ένα φεγγάρι;

Unknown said...

Einai kouklos pantos.

Annie Annie Annie :D to vrika etsi?? :D

Piannw ke filaki? :D

APSOY said...

Που το θυμήθηκες βρε θηρίο...
χαχαχαχα
Ξέρεις, εγώ δε γουστάρω να λέω γι αυτά...
Αλλά άκου:
Μιλάμε μεγάλο κόλλημα (αυτός)!
Εεεε, δεν ήταν να κρατήσει...(εγώ)!
Τελικά χωρίσαμε (πάλι εγώ...)!
Δε με ξεπέρασε ποτέ (αυτός)!

Να... να... κοίτα τη δεύτερη φωτογραφία...
Ε, αυτός που φιλάει; Ίδιος εγώ! (ένα κουκλί δεν είμαι???)!!!

Ε, δεν πειράααααζ' μωρέ!
Έτσι είναι η ζωή!!!
Μισό... με φωνάζουν οι νοσοκόμες για το χάπι...
Θα επανέλθω...

orestis said...

Aπάντησαν 'ηδη οπότε...

με αρέσει πολύ που ενημερώνομαι για τέτοια θέματα.

Να' σαι καλά να μας γράψεις και άλλα.

Φιλάκια.

Η λίστα έτοιμη. Θα την ανεβάσω από Ελλάδα μεθαύριο.Σνιφ,κλαψ.

kanataki said...

πω, πω! και γω που έχασα το προηγούμενο blog και θα απαντούσα ο testino και θα κοβόμουν!

g for george said...

Γουάι αρ γιου ντούινγκ δις του μι, ρε Mr Wrong!!!!

Μεσημεριάτικα δεν με αφήνεις να αγιάσω!!!!

φιου... φιου... βαθιές ανάσες!

(το ότι τάχα μου ο Apsoy τα είχε μαζί του, μου μυρίζει απάτη)

gsus said...

Pes to mou oti sthn proteleytaia fwto dinei aytografo panw sto kouti ths kolonias!
Kai thelw kai na kataggeilw kati ep eykairia: AMA FORAGA EGW sakaki me aspro poukamiso olo anoixto mprosta mexri to 4o koumpi tha me legate gioufto.

Dannossiel said...

ntax more...kalos einai:p

veloz said...

Meta ton apsou na ta ftiaksw kai egw ligo mazi tou?
:P
gt oxi, ti skata oneira einai ama den mporeis na dialekseis tis sexoualikes protimiseis tou allou?
kalimera!

APSOY said...

G for george...
Με αποκαλείς Ψ-ε-ύ-τή?
...
...
Καλά...!!!
:)

"Θα θαθ δείκθω εγώ - θα δείτε τι θα πάθετε"
(χλαπάτσας φορ έβερ...χεχεχε)

Velozaκι,
Να σου πω...
Κάνε ότι θες...
Αν με έχει ξεπεράσει...
(χμμμ...χλωμό το κόβω)...
Αλλά από μένα είναι οκέι...
Αλοίμονο...
:)))))

Wrong guy?
Μήπως έχω αρχίσει να απαντάω στα σχόλια του ποστ σου???
:Ρ - χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μα, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?
(Δεν πιστεύω να είσαι με τον τομ... - Ρε? Αυτός είναι ο φάτσας σου?)

Wrong Guy said...

Oxi babe, o fatsas einai pio omorfos kai apo ton Tom!!!

g for george said...

Αν ο φάτσας σου είναι ομορφότερος από τον Τομ, τότε σας εύχομαι να ζήσετε και να ευτυχίσετε! Και επειδή κάπου πήρε το αυτί μου ότι θα το επισημοποιήσετε (σε δικό σου ποστ είχες πει για γάμο!) μην ξεχάσεις πρόσκληση! Το 'χω απωθημένο.

Apsoy, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς! Εγώ είπα απλώς την καθαρή αλήθεια!
Παράξενοι που είναι κάποιοι άνθρωποι!!

Related Posts with Thumbnails