Monday, June 18, 2007

Γιατί ο "Μεσσίας" του Χέντελ είναι το αγαπημένο μου ορατόριο


Έχω σπαταλήσει στη ζωή μου πολύ χρόνο και ενέργεια στην αναζήτηση του Mr. Right. Τα αποτελέσματα ήταν τις περισσότερες φορές ανούσια, συχνά εκνευριστικά και πάντα επίπονα.

Στην αναζήτηση μου αυτή είχα πάντα ένα μότο να με συνοδεύει και να με άγει.

"Είμαι κατά των σχέσεων από απόσταση".

Χαχαχαχαχα......

Τον φάτσα τον γνώρισα κυριολεκτικά στο άσχετο. Μέσα στο καταχείμωνο και την παγωνιά. Η κολλητή μου θα γιόρταζε τα γενέθλια της στο μπαράκι του ξαδέρφου της στον Κολωνό. Προσωπικά δεν ήξερα την περιοχή, ούτε είχα πάει ποτέ γιατί μένω πολύ μακριά από εκεί. Το μόνο που ήξερα ότι εκείνο το βράδυ θα έβαζα το αγαπημένο μου ροζ πουκάμισο. Είπα και σε ένα παιδί που κάναμε παρέα εκείνο τον καιρό, το Δημήτρη, να έρθει μαζί μου, να με βοηθήσει και με το δρόμο.

Ποτά πολλά, η παρέα είχε καιρό να μαζευτεί ολόκληρη, μουσική δυνατά, σφηνάκια, γέλια. Και ξαφνικά ανοίγει η πόρτα.

Aπό εδώ και πέρα τα θυμάμαι όλα σε slow motion. Βλέπω να μπαίνει το πιο ωραίο αγόρι που έχω δει ποτέ. Ένας πανέμορφος κούκλος, ψηλός, μελαχρινός που χαμογελούσε, γιατί είχε καταλάβει ότι εγώ είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα, και κοιτούσε ντροπαλά κάτω. Τον ένιωθα να περνάει από μπροστά μου και εγώ χάζευα το εξίσου ροζ πουκάμισο του. Δυστυχώς όμως συνέχισε το βήμα του και πήγε να καθίσει με την παρέα του.

Δώσε προσοχή τώρα για να καταλάβεις πόσες μικρές λεπτομέρειες ταίριαξαν για να γνωρίσω το γκομενάκι αυτό. Βλέπεις, είχε έρθει από Θεσσαλονίκη για 2 μέρες για να δει το "Μεσσία" στο Μέγαρο. Του αρέσει η όπερα. Έμεινε σε ένα φίλο του λοιπόν, μπάτσο, ο οποίος έχει μια συγκάτοικο τη Μιχαέλα. Αυτή δούλευε παλιά σερβιτόρα στο μπαράκι του ξαδέρφου της κολλητής μου. Είχαν να πάνε πολύ καιρό, αλλά εκείνη τη βραδιά είπαν να θυμηθούνε το παρελθόν, σηκώνονται όλοι μαζί και κατευθύνονται προς Κολωνό, παίρνουν και τον φάτσα.

Ο μπάτσος τώρα τα είχε παλιά με ένα φίλο του παιδιού που είχα πάρει εγώ μαζί μου για να μου δείχνει το δρόμο. Έτσι βρήκα ένα τρόπο για να διεισδύσω στην παρέα. Παρόλα αυτά τώρα προκύπτουν τα εξής προβλήματα

1. Δεν ξέρω αν ο επίδοξος φάτσας "γουστάρει" .
2. Φεύγει για Σαλονίκη την άλλη μέρα.
3."Είμαι κατά των σχέσεων από απόσταση".


Αναρωτιόμαστε τι θα κάνουμε στη συνέχεια της βραδιάς. Εγώ δε μιλάω, μόνο ακούω.
- Γκάζι θα πάμε.
- Εντάξει ,σκέφτομαι, το 'χω!

Καθότι όμως εγώ έχω και μία φυσική συστολή, όταν καταλάβω ότι κάποιος μου αρέσει, μιλάω με όλους εκτός από αυτόν , εκτός αν πρόκειται να συζητήσουμε για θέματα φαλαινοθηρίας. Συνεπώς εκείνο το βράδυ δεν είπαμε και κάτι σημαντικό. Είμαστε και οι δυο από Θεσσαλονίκη, ανεβαίνεις συχνά πάνω, όχι και πολύ, θα ξανακατέβεις εσύ Αθήνα, μπα. Στη συνέχεια προκύπτει το πρόβλημα Νο 4.

Ο Δημήτρης γουστάρει τον φάτσα...

Και παίρνει και το τηλέφωνο του.

Εδώ κάνω παρένθεση για να σχολιάσω το Δημήτρη. Συνομίληκος μου, επιχειρηματίας (έτσι δηλώνει δηλαδή, ένα καφενείο έχει), χάλια εμφανησιακά, με μεγάλη αυτοπεποίθηση και μεγάλη ντάνα. Δηλαδή καπάτσος μέχρι το κόκαλο. Δεν είναι του γούστου μου τέτοιοι άνθρωποι, για αυτό τον πρόσεχα γενικά και κρατούσα μια απόσταση από το άτομο μου. Η σχέση μου μαζί του περιοριζόταν στις κοινές εξόδους μας, χωρίς να επιδιώκω μεγαλύτερη επαφή.

Μένω λοιπόν εγώ στα κρύα του λουτρού, με το ποτό στο χέρι, την αυτοεκτίμηση μου κουρελιασμένη, χωρίς το τηλέφωνο του γκόμενου που γουστάρω, τον ίδιο να φεύγει για την παγωμένη πρωτεύουσα του Βορρά και να με αφήνει πίσω μόνο, έρημο και αποκαρδιωμένο.

Τι έγινε όμως αργότερα; Που ξαναβρέθηκαν ο φάτσας με τον Wrong Guy, τι είπανε και πως επετεύχθη το πολυπόθητο κονέ παρόλα τα εμπόδια και τις δυσκολίες;


Η συνέχεια στο επόμενο...


21 Comments:

Ε.Α. said...

Opws tha elege kai i Queen Liz II,

Dignity first, self second!


sofa logia!

veloz said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! panw sto kalytero mas afineis!!
POSTARE TWRA!
elaaaaaaaa!
min argeis!
se parakalw..
an argiseis tha xrisimopoiisw bia, kai den to thelw!
(ayto tha pei xrisimopoiisa ola ta mesa, apo poutania kai nazi mexri apeiles! elpizw kapoio na epiase!)
:)

orestis said...

Κύριε, κύριε.

Ταυτίζομαι με veloz, αλλά το ότι δεν το τελείωσες μου δίνει την αγαπημένη μου δυνατότητα....να μαντέψω.

Λοιπόν, ο φάτσας έστειλε μήνυμα στον Δημήτρη ότι γουστάρει εσένα, αλλά κόλλησε να ζητήσει το τηλέφωνο σου γιατί ή νόμιζε ότι κάτι τρέχει μεταξύ σας ή σε είδε κάπως διστακτικό και φοβήθηκε, οπότε πήγε μέσω του ασφαλούς, να ρωτήσει το φίλο.

Ουφ, υπερθερμάνθηκα τώρα.

Έπεσα μέσα;

Κοντά;
Μην αργείς....

Neverlandean said...

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ! Κι άλλο! Κι άλλο!
Πες τι έγινεεεεεεεε!!

Αν και ξέρουμε βασικά, ο φάτσας είναι μαζί σου και η Δημήτρης να σκάσει!

Orestis, πάλι μαζί σχολιάζουμε dear. :)

APSOY said...

έλαααααα
που είναι το άλλο ποοοοοοστ
(γκρινιάζω, και σου τραβάω εκνευριστικά τη μπλούζα...)

έλααααααα - μα, στο καλύτερο?
..........

Lina said...

πάνω στο καλό το έκοψεεες !!

μάλλον δεν πρέπει να λέμε ποτέ "εγώ δεν θα..." γιατί την πατάμε μετά.
κι εγώ έλεγα ότι στο 4ο ε΄τος δνε θα κάνω σοβαρή σχέση για΄τι ήξερα ότι θα φύγω, αλλά..... μερικά πράγματα έρχονται χωρίς να ρωτήσουν-και καλά κάνουν!

gsus said...

Υπάρχουν πολλά ενδεχόμενα. Απαριθμώ 3-4 πρόχειρα:
-Αποκλείστηκε στα Τέμπη από μπλόκο αγροτών και τσαντίστηκε.
-Μετέθεσαν τον πατέρα του στην Αθήνα.
-Μετέθεσαν την μάνα του, τον πατέρα του, ταδέρφια του, όλο του το σόι στην Αθήνα.
-Αποφάσισε να μετακομίσει στην Αθήνα επειδή έχει πιο ωραίο κλίμα και σιχάθηκε τις μπουγάτσες και τα ΚΑΛΑΜΑΚΙΑ.
-Κέρδισε το τζόκερ και είπε να τα φάει όλα στην Αθήνα, που έχουν τον φραπέ 10 ευρώ.
-Είναι τραγουδιστής όπερας και δεν έχουν όπερα στη Θεσσαλονίκη.

Σόρι για το πανωσέντονο αλλά με έπιασε οίστρος. Πόσταρε τη συνέχεια τώρα!! :Ρ

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

Αγαπημένοι μου bloggers...δέν θα είμαι απίστευτα εκνευριστική αν σας πώ πως...εγώ την συνέχεια ΤΗ ΞΕΡΩ;;;
χαχαχα (σατανικό γέλιο!!!) :-p

Μ'αρεσει όμως ο τρόπος που τα γράφεις...θέλω κι εγώ πολύ να διαβάσω το επόμενο! :-)
*Φιλάκι*

Neverlandean said...

Πες κανένα spoiler ρε Merawen!

orestis said...

merawen σου έχω πει πόσο δε συμπαθώ, πόσο καλή είσαι....

Έλα καλά λέει ο νεβερ, πες κανένα spoiler.

Wrong Guy said...

χαχαχαχα

Με συγκινήσατε όλοι!!

Ετοιμάζεται το ποστ-συνέχεια.

Ορέστη, πλησίασες αλλά δεν έπεσες ακριβώς!

Λίνα ευχαριστώ για το πρώτο αυτό σχόλιο.

gsus οι εικασίες σου με τρέλαναν, όπως τα περισσότερα σχόλια σου.

Espressionist αν το λέει η Βασίλισσα εγώ δεν μπρώ παρά να το δεχτώ, ιπποτικά όμως.

Anonymous said...

Οκ καλό το σασπένς. Τώρα το κοινό ζητάει τη συνέχεια (και φυσικά ούτε κατά διάνοια το end έστω κι αν είναι happy)

Phoebus said...

Κοίτα να δεις τώρα. Η orestis φταίει! Γιατί γλυκιά μου κάνεις comments σε posts αθώων παιδιών και πέφτουν στην παγίδα του wrong; Εξεταστική δίνω! Είμαι τώρα να κάθομαι κ να περιμένω κρεμασμένος πάνω από το blog του, πότε θα έρθει το sequence;

Wrong μου, σε ικετεύω! Δείξε λίγο οίκτο και κάνε γρήγορα το νέο post! Έχω και μια παθολογία που περιμένει ανυπόμονα! :-)

g for george said...

Φακ, ΦΑΚ, ΦΑΑΑΑΑΚ!

Λέγε τώρα, λέγελέγελέγεεεεεε!!!!!

orestis said...

Phoebus λέγε ότι θες λέγε, αφού σ' αρέσει καταβάθος.χεχε

Είμαι σαδιστής τελικά.χεχε

Wrong έπεσα κοντά ε;

Πάντα έτσι.

Πάω γύρω γύρω αλλά ποτέ κέντρο.

Περιμένω άντε.

Neverlandean said...

Orestis, μήπως να τη γράψεις εσύ τη συνέχεια μυθιστορηματικώς; Λέω τώρα εγώ... ;P

kanataki said...

φαλαινοθηρία?????


έχε έτοιμο το κομμάτι "αναπαραγωγή του αστακού"
Βοηθάει πάντα!!!



υγ μπορούμε να κανονίσουμε να το απαγάγουμε αυτόν τον Δημήτρη.
υγ το μόνο θέμα είναι πως αυτή η Νικολούλη καραδοκεί......

kanataki said...

Τερηδόνα????

με κολακεύεις!

orestis said...

never αν την γράψω εγώ...1ον: θα απέχει μακράν από την αλήθεια.

2ον: θα τον βγάλω εντελώς wrong από right που είναι.

3ον: αυτό wrong ήταν ΑΠΕΙΛΗ. Πόσταρε ΤΩΡΑ.

Ti amo

ethanandthecity said...

ώχου κι εσύ, στο καλύτερο μας έκοψες. και όχι τίποτα άλλο, υποψιάζομαι ότι θα μας κάνεις και κινέζικο βασανιστήριο (σταγόνα - σταγόνα) μέχρι να φτάσουμε στο ευτυχές conclusion.
για τιμωρία δεν ποστάρω κώλους για μια εβδομάδα

Dannossiel said...

κι εγώ...Αθήνα Θεσσαλονίκη=σιγά την απόσταση...
δοκίμασε Θεσσαλονίκη Κρήτη
8 μήνες
γαμώ τα νησιά μου
γαμώ την απόσταση
γαμώτο είμαι ακόμη ερωτευμένη
ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ:ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΚΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΙ ΟΧΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ
μια χαρά νικάει η απόσταση
σε γαμάει
σκατα
σκατα
σκατα

Related Posts with Thumbnails