Saturday, June 2, 2007

Η αποκαθήλωση

Ξέρεις πότε κατάλαβα ότι είμαι ο Wrong Guy;







Στο πανεπιστήμιο.





Να σου εξηγήσω πως.





Όλα τα ωραία 20χρονα αγόρια στην πόλη που σπούδασα έπρεπε να έχουν τρία σημαντικά εφόδια για να πάνε μπροστά. Έπρεπε να είναι

Ολυμπιακός,
ΠΑΣΠ,
Οικονομικό.



Ξαφνικά σηκώνομαι κάποιο πρωί και καταλαβαίνω ότι εγώ δεν είμαι κανένα από τα τρία. Ένιωσα τη γη κάτω από τα πόδια μου να χάνεται. Έκανα κανένα εξάμηνο να το ξεπεράσω. Κατάθλιψη κανονικά. Οπότε που απευθύνομαι εγώ;


Ποιο είναι το κοινό μου;


Με τα χρόνια το αποδέχτηκα και αυτό.


Το καλύτερο δε στο είπα.





Ότι χαίρομαι που δεν ανήκω σε κανένα από τα 3 παραπάνω λόμπι. Καλύτερα παράταιρος παρά κολλημένος.



Μετά από καιρό είδα πως οι επιλογές μου ήταν συνειδητές. Δε γουστάρω να ανήκω πουθενά. Αυτά όμως τα δηλώνω τώρα. Παλιότερα ένιωθα έντονα την επιθυμία να έχω κοντά μου άτομα που πιστεύουν τα ίδια πράγματα με μένα. Αν πίστευα πραγματικά και εγώ τα ίδια, δεν είχε σημασία. Είχα κάποιον κοντά μου. Τώρα ισχύει το αντίθετο.

Το ότι μεγαλώνω με έχει πιο σίγουρο και πιο κυνικό. Δυστυχώς το ένα πάει χέρι χέρι με το άλλο. Έχω χάσει λίγη από την αθωότητα μου αλλά έχω κερδίσει πολύ από την ψυχική μου ηρεμία.

Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό;


18 Comments:

Neverlandean said...

Τώρα, γιατί το να μην είσαι κανένα από τα παραπάνω σε κάνει Wrong Guy δε μπορώ να το καταλάβω.

Φυσικά και είναι καλό. Ό,τι σου φέρνει ψυχική ηρεμία είναι καλό. Και η αθωότητα χάνεται ό,τι και να κάνεις, οπότε μη σκας. :P

Τάια ταν! :Ρ

Άσχετο: ποιο τραγούδι σου άρεσε από το Hey Eugene; Εγώ δε μπορώ να διαλέξωωωωω.

Lithium said...

mesa sta yper kapiou anthrwpou pistevw pws ine na min mpeni se groups i se klouvia.....kai ine episis poli thetiko na kaneis parea me atoma me ta opia diafereis....an imastan oloi oi idioi tote ti noima tha ixe auti i zwi?

xxx

Wrong Guy said...

To Tempo perdido. H μάλλον το Αιγυπτιακό. Ακόμα και το γιαπωνέζικο μου άρεσε. Το Everywhere. Πολύ καλός δίσκος στο σύνολο του.

@ Lithium Ευχαριστώ για το σχόλιο. Συμφωνώ με τα γραφόμενα σου!

yannis said...

Οι άντρες δεν χάνουμε ποτέ την αθωότητά μας, και την παιδικότητά μας. Και ειδικά οι gay. Αυτό μερικές φορές είναι εκνευριστικό βέβαια... αλλά τις περισσότερες φορές πολύ ωραίο.

orestis said...

Καλό είναι.

Η ψυχική ηρεμία είναι πολύ σημαντική.

Και γιατί να ανήκουμε κάπου στην τελική;

Έχουμε τα πιστεύω μας και είναι αρκετό και θέλω να πιστεύω πως υπάρχουν κι άλλοι εκεί έξω με την ίδια αντίληψη.

Φιλάκια

APSOY said...

Καλύτερα παρά-ταιρος, παρά κολλημέ-νος!!!
(φαντάσου ότι το προφέρω σαν σύνθημα σε πορεία...)
Συμφωνώ σε όλα εκτός από ένα...
Όχι και wrong...

Γειάαααα (είπα-αλλά ξαναλέω!)
:)

veloz said...

katse.. diefkrinise to oikonomiko.. gt pasp den eimai (oute kati allo, apexw apo otidipwte politiko). Olympiakos omws eimai.. eimai omws sto simeio pou goustarw, alla sigoura oxi kollimeni.. opote to oikonomiko paizei, pws to ennoeis, giati mexri twra eimaste 1-1, kai den kserw pou briskomai: wrong girl 'i right girl??

:)

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

Πλάκα κάνεις;;; Έχει πήξει ο τόπος απο αυτά τα αηδιαστικά τυπάκια...αν αυτό είναι το right...τότε 1000 φορές wrong!!! *Φιλάκι* ;-)

kanataki said...

τα καλά αγόρια πέθαναν!!
Ζήτω τα κακά αγοοοοοοοοοόρια!!!!!


υγ μακριά απο τις φίλες μου,μη γίνει χαμός!

APSOY said...

Διευκρίνηση:
Μιας και μάλλον δε μου πάει το γράψιμο...

Όταν λέω
"Όχι και wrong..."
Εννοώ...
"Όχι και να είσαι wrong επειδή δεν ακολουθείς την τριλογία..."

Τώρα;
Βγάζω νόημα;
:)

Dannossiel said...

me geia to neo look!i like!
episis:mia xara se vrisko.olumpiakos einai gia ton peo.MPAOK RE MOUNIA!!!LOL

Wrong Guy said...

Lithium Επαυξάνω. Αλλά πιστεύω πως έντονη είναι και η τάση του ανθρώπου να θέλει να νιώθει πως ανήκει κάπου. Γιατί να θέλει να ζει σε ομάδες πάντα; Το περιθώριο είναι δύσκολο. Άκου και μένα που έχω βιώσει χρόνια τώρα την άλλη πλευρά του δρόμου!!!

Jaywalker Λες η παιδικότητα να είναι ήδιον των γκέι;Μπα μωρέ μάλλον στον άνθρωπο είναι. Εσύ είσαι μπέμπης ή έχεις μεγαλώσει;;

Orestis Όταν νιώθεις δυνατός και μπορείς να υποστηρίζεις τα πιστεύω σου είναι σούπερ. Όταν δεν μπορείς τι γίνεται. Εγώ ας πούμε αυτό το έχω καταφέρει τα τελευταία χρόνια. Μέχρι τώρα, πολλές φορές ανεχόμουν μαλακίες γιατί δεν είχα το σθένος να υποστηρίξω την άποψη μου.

Apsou Μη σε νοιάζει, εγώ έχω πιάσει το "κρυφό" σου νόημα και δε σε παρεξηγώ ότι και αν πεις.

Veloz Οικονομικό, εννοώ τη σχολή. Συνήθως σε αυτή τη σχολή ήταν περισσότερα τα αγόρια, οπότε ευδοκιμούσε το είδος που αναφέρω. Ούτε με τους Ολυμπιακούς έχω πρόβλημα, το χρησιμοποιώ για να πιάσεις τι θέλω να πω..

Merawen Σε θέλω και σενα wrong, για αυτό ταιριάζουμε!

Tsaperdona Εγώ δε θέλω τις φίλες σου, εσένα θέλω!

Daniossel Ο ΜΠΑΟΚ είναι ΓΚΑΥΛΑ!!

Erisadesu said...

η μάμα μου λέει οτι ο Mr. Right Πρέπει να είναι
ΠΑΟΚ
ΠΑΣΟΚ
και Πόντιος ....

ίσως τελικά να είσαι ο Wrogn Guy για τη μαμά μου.

Erisadesu said...

ξέχασα να πω οτι ο πατέρας μου είαι
Αρης
ΚΚΕ
και πόντιος.

Dannossiel said...

LOOOOL ERISABETSU.I LUV YA

Wrong Guy said...

Το ερώτημα παίζει κάπως αλλιώς αγαπητή Ερισαμπέτσου...
"Για σένα τι είμαι;"

Καλά για τη μαμά σου ΣΙΓΟΥΡΑ θα ήμουν Λάθος Τύπος!!!

Erisadesu said...

για μένα είσαι ο Mr. Right to be Wrong, αλλά θα μου άρεσε να γίνεις το πουτανάκι μας,
ή έστω να γινόμουν εγώ το δικό σου.
(μιλάω πάντα και για την Dannosiel)

Wrong Guy said...

Eίσαι φαν του Κορκολή;

Related Posts with Thumbnails