Tuesday, May 15, 2007

1, 2, 3, 4, 5 ........


Thank u Merawen

Μόνο που τα 5 πράγματα που θα σου πω για μένα, θα είναι Ξεδιάντροπα!


5 πράγματα για τα οποία ντρέπομαι,
αλλά είναι εκεί. Πάντα.




Καμιά φορά νιώθω γερασμένος, κουρασμένος και αδρανής. Τότε θυμάμαι ένα στίχο από ένα αγαπημένο μου τραγούδι:

"Δε θα γυρέψω νοσηλεία στα σινεμά και στα βιβλία"

Όποτε τα πράγματα πήγαιναν γύρω μου στραβά εγώ το έπαιζα στρουθοκάμηλος. Χωνόμουν σε βιβλία, ταινίες και έμενα για καιρό. Χαρακτηριστική περίοδος : Πανελλήνιες.





Όταν η Mariah Carey διασκεύασε το Without You ήμουν 14. Μόλις το άκουσα έπαθα την πλάκα της ζωής μου. Ανάγκασα όλη την Γ' Γυμνασίου να το υποστεί στην γιορτή αποφοίτησης, αφού τους επέβαλλα να το διασκευάσουμε για να το πούμε στη γιορτή. Από τότε έχω μία σχέση μίσους - αγάπης με την εν λόγω κυρία. Τη θεωρώ μεγάλο αμερικάνικο κιτσαριό αλλά λατρεύω τα χορευτικά ρεμίξ που κάνει. Το τι δούλεμα έχω φάει για την πάρτη της δε φαντάζεσαι...







Η μοναδική φορά που έχω κλέψει κάτι είναι ένα αποσμητικό από ένα σούπερ μάρκετ όταν ήμουν 12. Είχα πάει να αγοράσω χριστουγεννιάτικα δώρα, μου είχαν τελειώσει τα λεφτά και επειδή ήθελα και αποσμητικό πήρα ένα και το έβαλα στο μπουφάν μου. Με πιάσαν, με ανάγκασαν να το επιστρέψω και να πάρω τηλέφωνο τους γονείς μου. Η μάνα μου έκανε 2 βδομάδες να μου μιλήσει.







Παλιότερα ήμουν πολύ ψωνισμένος με τα ρούχα. Για να καταλάβεις δεν έπαιρνα μία μπλούζα αν μου άρεσε, αλλά κοιτούσα πρώτα τη μάρκα, και αν ήταν οκ, τότε τσέκαρα και τη μπλούζα. Έψαχνα μια επώνυμη μπλούζα που να είναι και ωραία, όχι μια ωραία μπλούζα που να τυγχάνει να είναι και επώνυμη.





Μετά από ένα τροχαίο που είχα στα Χανιά το Μάρτιο του 2002 έχω σπάσει τα 2 αριστερά μου πλευρά, το διάφραγμα μου, και την αυτοπεποίθηση μου. Το ατύχημα μου άφησε 2 σημάδια. Ένα στο πρόσωπο και ένα στο χείλος. Όλοι μου λένε ότι δεν φαίνονται αλλά εγώ τα βλέπω και πολύ καλά μάλιστα....

17 Comments:

ο δείμος του πολίτη said...

Για το ατύχημα σε καταλαβαίνω. Το πρώτο μου άρεσε πολύ.

orestis said...

Με το νούμερο 1 ταυτίστηκα απόλυτα.
Ωραίο να ξέρεις ότι δεν είσαι ο μόνος που χώνεται στα δύσκολα. Αν και καμια φορά δεν φτάνει οπότε τρέπομαι σε άτακτη φυγή.

Γενικά γούσταρα πολύ που δεν έγραψες 5 πράγματα για να αναδείξεις τον εαυτό σου αλλά πράγματα που σε κάνουν να ντρέπεσαι. Λίγοι μπορούν να είναι τόσο ειλικρινείς και ας υπάρχει η ασφάλεια της ανωνυμίας.

Erisadesu said...

Xαίρομαι που εσύ προχώρησες και βελτιώθηκες.
το 3 ισχύει και εδώ.

Wrong Guy said...

Από όλα με το 3 ταυτίστηκες ρε Ερισαμπέτσου;

Kαλή καβατζώστρα είσαι και εσύ!

Dannossiel said...

lol...eimai sigouri oti eisai kouklos !!!
ego eklepsa mia karamela kai mia fraoula sti souidia.
dn m epiasan potessssssss!
gia ta rouxa xairomai apla pou orimases!

Erisadesu said...

ρε γαμώ λάθος νούμερο έγραψα
το 2 ήθελα. ψωνισμένη με τα ρούχα δεν είμαι, το 1ο δεν είμαι 4 ποτέ δεν ψώνισα μάρκες και στα Χανιά το μόνο ατύχημα που έπαθα ήταν που έπεσα απο τις σκάλες τις κολλητής μου.
είμαι σίγουρη οτί το σημάδι είναι που σε κάνει σέξι.

veloz said...

molis eida 4 epeisodia tou "the4400". ayti itan mexri twra i mera mou.. opws katalabes strouthokamilizw ligooo.. oso gia to atyxima, exw ramata sta xeili mou, atyxima sto dimotiko sxoleio. etsi den einai kai toso simmetrika. de mou aresei, de bazw pote entono kragion, de gelaw pote poly stis fwtografies.. alla na sou pw kati? mallon mono egw ta skeftomai ola ayta, den einai kanenan na mi thelei na me filisei.. Sto myalo mas einai ola!!
(m'aresei pou pernas apo to blog mou akoma kai twra..)

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

"τα 5 πράγματα που θα σου πω για μένα, θα είναι Ξεδιάντροπα!"...
μόλις το διάβασα αυτό πήγα μέσα και έφερα ποπ κόρν!!! Πολύ αρχή ταινίας μου έκανε...
Έχω να σου πώ λοιπόν πως:
1: Εισαι νεότατος δραστήριος και κούκλος!!!
2:Δέν δείχνεις κολλημένος με Mariah κι ας γουστάρεις τα mix!
3:...όλοι το έχουμε κάνει κάποτε αυτό...:-p
4:Γι'αυτό είσαι πάντα τόσο καλοντυμένος και προσεγμένος!!!
5:Σημαδια μηδέν!!!

Χαίρομαι που ανταποκρίθηκες στην προ(σ)κλησή μου!!! :-) *Φιλάκια*

APSOY said...

:)

Nikos said...

Ego otan ginete to ena apla peftw se mizeria hahaha :-) meta mou pernaei!

kitriniasmenes-maries said...

yperoxh h foto pouy exeis apo pano kai to movaki sto site einai fobero...

filakia para polla :))

teo said...

Καλησπέρα...

Ομολογώ πως σοκαρίστηκα λίγο από το τελευταίο...πάνω-κάτω ξέρω και γω πως είναι να νιώθεις πως έχεις κάτι και ας μην το λένε οι άλλοι.

Το τέταρτο το έχουν οι περισσότεροι άνθρωποι τριγύρω μας...εκτός ίσως από τις ΑθλιεςΚόρες :))

Καλό σαββατοκύριακο...

Neverlandean said...

Heeey! Γεια!!

1) Νοσηλεία στις Desperatwe Housewives είναι πολύ τραγικό; :)

2) Απίστευτη διασκευή! Από μικρό φαινόμουν τι κομπλεξάρα θα γινόμουνα. Ξέρεις πολλά οκτάχρονα που να έχουν γράψει σε κασέτα το Without You της Mariah, ακολουθούμενο από το Total Eclipse Of The Heart της Bonnie Tyler και το Nothing's Gonna Change My Love For You του Glenn Mendeiros; LOL

3) Εγώ έκλεβα από το ψιλικατζίδικο τις μερεντούλες Barbie. Ήταν πολύ βολικές για τις τσέπες και δεν είχε και μεγάλη χασούρα το μαγαζί.

4) Όχι αυτό δε μου συνέβη. Ούτε πρόκειται. Εγνατία και καλή καρδιά. Αντε και Αγίας Σοφίας στα μεγάλα κέφια. Δεν είμαι ματζίρης απλά τα άλλα "νοσήλια" είναι ακριβά και φυλάω τα λεφτά μου για εκεί. ;)

5) Τέτοια σημάδια μόνο πιο όμορφους μας κάνουν.

I'll be watching you... :)

Wrong Guy said...

@Veloz Είναι γιατί περιμένω να δω πότε θα ξαναγράψεις

@ merawen Όλο κοπλιμέντα μου είσαι εσύ! Αν είναι για να σε συμπαθήσω, δε χρειάζεται να προσπαθείς άλλο!

@ apsoy και εγώ σε παρακολουθώ..

@ mr.f αν είναι από αυτές που περνάνε, καλά είσαι. Το πρόβλημα γίνεται όταν μένουν!

@ oikogeneia kretinon Το μυαλό είναι πολύ μυστήριο και επικίνδυνο κάποιες φορές όργανο. Το θέμα είναι πως το δουλεύεις!

@ kitriniasmenes maries Πρέπει να σου πω πως η φωτογραφία είναι από ένα πολύ αγαπημένο μου μέρος και πως την έχω τραβήξει εγώ με τα χεράκια μου! Καλώς ήρθες!!

@ neverlandean Νομίζω θα τα πάμε καλά εμείς. Τα γούστα μας ταυτίζονται σε αρκετά σημεία!!

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

Ήλπιζα πως δέν χρειαζόντουσαν κομπλιμέντα για να με συμπαθήσεις...γι'αυτό άλλωστε και είπα μόνο αλήθειες!!!
Απλώς,να μωρε...ξέρεις, είμαστε αγαπησιάρηδες εμείς οι μουσικοί...;-)

veloz said...

an einai oso leipw na koitas ooooooola ta palia mou post, na leipsw perissotero, gia na exeis tin eykairia na to pareis apo tin arxi!!

If...ιγένεια said...

Πολύ μ'άρεσε το ποστάκι! Ξεδιάντροπα είπε η γυναίκα να αναφέρεις.. :)

Related Posts with Thumbnails