Monday, May 14, 2007

Ότι θέλω θα λέω!


Διαβάζω στο in.gr


Οι Έλληνες εργαζομένοι πλήρους απασχόλησης, με εξαίρεση την Πορτογαλία, είναι οι πιο κακοπληρωμένοι στην ευρωζώνη. Λαμβάνουν το 48% των αποδοχών ενός απασχολούμενου στο Βέλγιο, το 52% του Σουηδού και μόλις το 41% των αποδοχών του Γερμανού εργαζόμενου.


Τόσα χρόνια μας λέγαν ότι οι μισθοί είναι χαμηλότεροι εδώ επειδή και το κόστος ζωής είναι χαμηλότερο.


Έχει πάει κανείς από αυτούς που τα λένε εξωτερικό να δει ότι όλα τα βασικά είδη είναι πολύ πιο φτηνά από ότι εδώ;


Πιστεύω πως κάτι τέτοιες ανοησίες και τις λένε κάτι κολλημένοι αμαθείς που δεν βλέπουν τι γίνεται στον κόσμο, δεν έχουν βγει ποτέ έξω άπό την Ελλάδα. Ποια Ελλάδα, το χωριό τους θέλω να πω.


Και μετά έχουμε σιχάματα όπως τον Τσιμπουρίδη να μας λέει πως δεν μπορούμε να χρησιμοποιούμε το όνομα του.


Ότι θέλουμε θα λέμε χαραμοφάηδες, σα δε ντρέπεστε, τρώτε τα λεφτά του κοσμάκη τόσα χρόνια και θέλετε να βγείτε και από πάνω. Δεν ξέρω τι θα κάνετε, να βρείτε τα λεφτά μας και να βάλετε πίσω. Σιχάματα, αμόρφωτοι όλοι, που μόνο να κλέβετε ξέρετε.


Όπως κατάλαβες απεργώ αύριο και θέλω να πω τον πόνο μου.

13 Comments:

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

"το 41% των αποδοχών του Γερμανού"!!!

...ελεος!!!Το τελευταίο 6μηνο ζω στη Γερμανία και αυτή τη στιγμή μπροστά μου έχω την απόδειξη απο το σούπερ μαρκετ...για ρίξε μια ματιά!!!
Γιαουρτάκι με φρούτα: 0,29
1 λίτρο γάλα: 0,49
Coca-Cola Light 1,5 λίτρο: 0,60
10 φετες κασέρι: 0,69

Μέσος μισθός Γερμανού εργαζόμενου: 1650 ευρώ

Μας δουλεύουν κι απο πάνω...μα τί σιχάματα, όντως...

ΠανωςΚ said...

Απίστευτα τα νούμερα που αναφέρονται από πάνω. Ειδικά αυτό με το κασέρι, που χτες για δέκα φέτες έδωσα όχι 0,69 αλλά 2,50 ευρά!

Erisadesu said...

έχω κουραστεί να δουλεύω και μια ζωή άφραγκη να είμαι, όποτε έχω άδεια να μη μπορώ να πάω διακοπές ένω έχω στείελι χιλιάδες κόσμο διακοπές.
Νιώθω σαν μετανάστης στην ίδια μου τη χώρα. Πραγματικά κουράστηκα.

Wrong Guy said...

Εννοείται πως το "βάζω λεφτά στην άκρη" το έχω μόνο ακουστά. Απλή επιβίωση μας επιβάλλουν τα καθάρματα ενώ τρώνε με χρυσά κουτάλια. Να τους κάτσει....

teo said...

Την καλησπέρα μου..είδα κάποια comments σου πολύ οκ σε κάποια blogs και είπα να περάσω να πω ένα γεια...σόρρυ δεν έχω time να σ διαβάσω τώρα και να αφήσω κάποιο σχετικό σχόλιο....θα ξαναπεράσω όμως ( δεν είναι απειλή :)

Wrong Guy said...

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, θα περιμένω (και αυτό είναι προειδοποίηση!)

Dannossiel said...

agonistikoi xairetismoi!kapsimo theloun oloi!genika na stamatisei i epiviosi n arxisei i zoi!

veloz said...

min piasw kai egw tin apodeiksi apo to soupermarket!!
Bebaia, apo tin alli, plirwnw 250e gia ena dwmatio se spiti (kai eimai Valencia oxi Madriti!).. pws sas akougetai ayto? 300-400 e to dwmatio (an ipologiseis koinoxrista klp)? eksisoropei ligo??

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

Το δικό μου ενοίκιο όμως είναι 210, κανονικό σπίτι και μέσα στο ενοίκιο συμπεριλαμβάνονται φώς,θέρμανση,νερό και ιντερνετ!!!
Τα καθημερινά φαγητά και το σπίτι δηλαδή είναι σε τιμές που μπορεί να πλησιάσει ακόμη και ο πιό κακοπληρωμένος!!!
Ε,αυτό μάλλον δέν εξισορροπεί και τόσο με το ελληνικό χάλι...μα τι γαιδούρια ρε συ!!!

Wrong Guy said...

Για πείτε τα , για πείτε τα!
Και μιλάμε με απόδείξεις κύριοι, όχι θεωρητικά!

Neverlandean said...

Για όλα φταίει το γκαζόν!

Να ανοίξουμε και το θέμα του "φτηνού", "γρήγορου" internet; Μάλλον όχι...

If...ιγένεια said...

Αυτά είναι τα ξεδιάντροπα.. Το σκατό μας παξιμάδι πρέπει να κάνουμε, που λέγανε κάποτε..

Wrong Guy said...

Για ρώτα τη Merawen που έχει 4 Mbps σύνδεση και πιάνεται μέσα στο ενοίκιο..

Related Posts with Thumbnails