Monday, May 14, 2007

Ο Γάμος της Καλύτερης μου Φίλης



Δηλαδή τώρα αυτή παντρεύτηκε;

Και τι διαφορετικό θα έχει από πριν;

Όταν της μιλούσε ο παπάς στην εκκλησία νομίζω πως ήθελε να σκάσει στα γέλια.

Εγώ βασικά ήθελα να σκάσω στα γέλια όταν την έβλεπα να χορεύει τον Ησαϊα.

Ο παπάς είπε "Η δε γυνή να σέβηται τον άνδρα".

Μπήκαν μέσα στο μαγαζί με το Beautiful Day των U2. Aγαπημένο συγκρότημα της κολλητής μου χρόνια τώρα.

Το πιο ωραίο νυφικό που έχω δει ποτέ. Το χρώμα ήταν ιβουάρ. Εγώ πάλι ξέρω μόνο την Cote d' Ivoir.

Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω.

Φυσικά είδα όλους τους παλιούς μου συμμαθητές. Λυπάμαι ΠΑΡΑ πολύ που στο λέω, αλλά εγώ ήμουν ο πιο ωραίος. Το έπαιξα και "Εγώ μένω Αθήνα τώρα, τι να μου πεις και εσύ".

Με συνόδευε ο γκόμενος μου και σκάσαν όλες οι κακάσχημες συμμαθήτριες γιατί το μωρό μου ήταν κούκλος με το κοστούμι.

Τώρα η γλυκιά μου πετάει για Μπακόνγκ.

Την τελευταία φορά που είχε έρθει Αθήνα μου είχε πει : Ή θα παντρευτώ ή θα χωρίσω. Μου είχε ακουστεί τόσο αστείο. Δηλαδή μόνο αυτές είναι οι επιλογές; Νομίζω πως φοβόταν την επίσημη δέσμευση. Μου είχε πει πως αισθάνεται πως είτε παντρευτεί είτε όχι αυτή νιώθει πως μπορεί να τα βγάλει πέρα.

Τότε εγώ, με την απόλυτη σοφία που με διακατέχει, της έδωσα την εξής συμβουλή, την οποία έχω ακούσει τον Όσκαρ Ουάιλντ να τη λέει πρώτος.


Πετυχημένος γάμος είναι αυτός από τον οποίο μπορείς να φύγεις την οποιαδήποτε στιγμή


Όχι να το παινευτώ, αλλά νομίζω πως αυτό την έκανε να πάρει τη μεγάλη απόφαση.
Μακάρι να συνεχίσει να είναι ευτυχισμένη για όσο περισσότερο μπορεί.

Και επειδή με τους γάμους μου άνοιξε η όρεξη, λέω να ετοιμάζομαι και για τους δικούς μου.


30 Comments:

Dannossiel said...

ante me to kalo kai sta dika mas oi eleutheroi kai eleutheres!
ego pantos stous gamous ton koritsion tha mai apolita methismeni kai trelo xekolaki...ets gia na goustaroume

Erisadesu said...

ΞΕΠΕΣΜΕΝΗ ΠΟΡΝΗ ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΤ ΡΕ ΓΜΤ
ΕΓΩ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΠΡΩΤΗ.
Αγαπητό μου άθλιο τέκνο της κολάσεως εγώ στο γάμος σου παραανυφάκη. με βλέπω απο τώρα ντυμένη με φτερά πολλά φτερά και μαγιό να χορεύω και να σαγηνεύω..... και φυσικά ο γάμος θα γίνει στον ναό μας.

Dannossiel said...

erisabitch fae ti skonim
se thelo

Wrong Guy said...

Catfight στο blog μου!!
Γουστάρωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!

ΠανωςΚ said...

Πετυχημένος γάμος είναι αυτός που δίνει την ψευδαίσθηση της ελευθερίας, νομίζω (ούτως ή αλλως μόνο ψευδαίσθηση ελευθερίας υπάρχει).

Wrong Guy said...

Αν το πιάσουμε τόσο βαθιά το θέμα, συμφωνώ ότι όλες οι επιλογές μας είναι ψευδαίσθηση. Για μένα πάντως είναι πολύ σημαντική η αίσθηση της ελευθερίας. Σκέψου μία σχέση 2 άνθρώπων που είναι αγκιστρωμένοι ο ένας πάνω στον άλλο. Σίγουρα έχεις δει ζευγάρια που δεν υπάρχουν ο ένας χωρίς τον άλλο. Βάζω στοίχημα πως αυτοί δε θα ΥΠΗΡΧΑΝ ούτε και μόνοι τους. Λογικό είναι ένα ζευγάρι να δημιουργεί ένα μικρόκοσμο για να κρύβεται μέσα, αλλά με ένα μέτρο. Μια ισορροπημένη σχέση την κάνεις μόνο αν έχεις ισορροπήσει ο ίδιος.Ε;

If...ιγένεια said...

Περιμένω πρόσκλησηηηηηηη

ethanandthecity said...

τι καλά πάντα ήθελα να ταξιδέψω ολλανδία! χμμμ και εσπάνια τώρα που το σκέφτομαι δεν είν κακό. άντε με τις ευχές μου

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

Είμαι σίγουρη πως και οι 2 θα ήσασταν οι πιό όμορφοι εκει μέσα!!! ;-)
Τέλειο χρώμα το Ivoire, τέλειοι οι U2, τέλεια και η Μπανγκόγκ!!!
Και όσο για τη συμβουλή του Οσκαρ Ουάιλντ...άν δέν μπορείς να φύγεις δέν είσαι παντρεμένος αλλα φυλακισμένος...
Θέλω να πιστεύω πως δέν χρειάζεται να ζητήσω πρόσκληση για το γάμο σου...ε;

Wrong Guy said...

Το ερώτημα που προκύπτει είναι αν θα είσαι από τη πλευρά του ενός γαμπρού ή του άλλου; :-))))

Erisadesu said...

bitchfight.... τώρα με προκαλείς να γράψω ο Κιτς γάμος της Μαμάς της καλύτερης μου φίλης..
αλλα βαριέμαι.
αν είναι ο γάμος να γίνει ολλανδιά να μου το πεις να ετοιμαστώ κατάλληλα.

veloz said...

ta dinw ola gia na dw fatsa kompleksikis asximis simmathitrias na koitaei to koukli to piasmeno me miso mati!!! "ti na kanoume agapi mou, prolabame!!!!" xe, xe, xe!!
kai sta dika sou!! (min apantiseis, egw akoma to paizw mikri kai anwrimi!!!)Stin toyrta eisai o ksanthos 'i o melaxroinos??
erwtisi krisews:ti dwro tis pires telika??????

Kapou akousa gia Espana, elateeeeeee oso prolabainete giati gyrizw egw!!

Wrong Guy said...

Θα είστε όλοι καλεσμένοι.

Ο γάμος θα γίνει Ισπανία αφού θα μένουμε 2 χρόνια εκεί, γιατί έτσι ορίζει ο νόμος.

Θα έχω Erisabetsu Παρανυφάκι, Danniosel Κυρία επί των τιμών, Ifigeneia κουμπάρα και ο Ethan θα δίνει τις μπομπονιέρες.

Η Veloz θα τελέσει το μυστήριο, γιατί δεν ξέρω τι δήμαρχος παίζει εκεί και αν μου αρέσει

Η Merawen θα συνοδευσει τον ένα γαμπρο. Όποιον θέλει!

Wrong Guy said...

Ένα σου λέω Βελόζ, όλες με κοίταζαν με μισό μάτι! Πρέπει εδώ να αναφέρω ότι όλες ήταν παντρεμένες με κάτι κακάσχημους επίσης, οπότε η αισθητική μου έπιασε πάτο.

Στην τούρτα εγώ θα είμαι ο ξανθός και το μωρό ο μελαχρινός, αφού έτσι είμαστε και στην πραγματικότητα.

όσο για το δώρο, με απογοητεύσατε με τις απαντήσεις σας και δεν της πήρα το φωτιστικό που ήθελα. Της έδωσα λεφτά να πάει να πάρει ότι θέλει μόνη της.

Φαντάζεσαι να πάω σπίτι της και να δω το συγκεκριμένο πολυέλαιο;

ethanandthecity said...

παρασκήνια με βάζεις βρε mr?
χμμμ βέβαια τώρα που το σκέφτομαι ευκαιρία να κάνω γνωριμίες γιατί όλοι απο μένα θα περάσουν για ένα κερασμα. οκ μέσα!

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

Τί τιμή!!! Και τι δύσκολη επιλογη...
χμ...λοιπόν πρέπει να μου πείτε τί χρώματα θα φοράτε για να ξέρω ποιανού ταιριάζει περισσότερο με το φουστάνι μου...:-p
αν και τώρα που το σκέφτομαι, εγώ μελαχροινή,εσυ ξανθος...πιο καλα μου κάθεται!!!Ας βρεί ο κολλητός μου μια ξανθιά φίλη σου να τον συνοδεύσει...ο καθένας με μιά φίλη του άλλου!!!
Δεν θα είναι σούπερ;;; :-)

veloz said...

oooooo! pes mou an einai na tsimpisw kana egxeiridio me ta logia, na kanw proba apo twra!!! Ax, tha mai poly kali, alitheia, poios ton xezei ton dimarxo?? e,e??

Ase pou an meinete 2 xronia ispania de tha thelete na fygete, allo periballon.. Kai xwris na kserw polla ston tomea, exontas mono 1 filo omofylofilo edw, se diabebaiw oti yparxei pragmatikos sebasmos, kai ena karo pragmata na kaneis pou stin Ellada (nomizw) den isxyoun.. (an kanw lathos sygxwrese me kai kerna me mia ksenagisi sta athinaika stekia!)

Dannossiel said...

pooooooooooo
m eftiaxes tora latremeneee
kuria epi ton timon...
full methismeni kai mena mov korse me maures dantelenies leptomereis,konti mauri fousta apo dantela kai maures zartieres...
treli mauri gova na goustaroume...
ki enas trelos gamos na thimomaste!!!

Wrong Guy said...

Θα είναι ένα τελείως avant garde σκηνικό! Αν παντού βλέπεις μοβ κορσέδες και μαύρες δαντέλες, μεθυσμένες καλλονές, χορούς, λαχανιασμένες αναπνοές και ιδρωμένα σώματα αυτό δε θα είναι γάμος!!

Βελόζ, λάθος δεν κάνεις, τον ΣΕΒΑΣΜΟ γουστάρω και εγώ, που εδώ δεν τον έχεις. Μην αρχίσω τη γκρίνια ότι είμαστε 100 χρόνια πίσω. αλλά τη βόλτα στην κερνάω ούτως ή άλλως!

Wrong Guy said...

Καλά ρε Ίθαν την καλύτερη θέση σου έδωσα! Εσύ θα έχεις πλήρη επίβλεψη των πάντων: ποιος πάει, που πάει, με ποιον ΠΑΕΙ!! Τυχαία νομίζεις σε τοποθέτησα; Καθεις εφ'ω εταχθει!!!

orestis said...

Τώρα γύρισα Αθήνα ρε γμτ αλλά προφανώς δεν πρόλαβα τίποτα. Τα του γάμου από ότι διάβασα κανονίστηκαν.

Εμένα πάλι δεν με παίζει κανείς. Κλαψ.

Δεν πειράζει βρε εσείς να είστε καλά.

Wrong Guy said...

Ορέστη, Eσύ θα είσαι γενικών καθηκόντων. Κάτι σαν φλορ μάνατζερ να πούμε. Και θα σου αναθέσω την πολύ σημαντική δουλειά να βρεις με ποιο τραγούδι θα μπούμε μέσα!

orestis said...

Τώρα μάλιστα. Κάτι γίνεται.

Όσο για το τραγούδι...αν δεν βρω κάτι να μου κολλάει θα γράψω ένα.

Erisadesu said...

εγώ παρανυφάκι με μωβ νυφικό και μαύρες δανδέλες. τρελό ντεκολτέ και φυσικά ζαρτιέρες
kawai!!!!!

Wrong Guy said...

Θα γράψεις!!!!!

Περιμένω να το δω!!!!!!!!!

Γουστάρω Παραγγελιά για μένα και το μωρό μου!!!

Neverlandean said...

Φυσικά είδα όλους τους παλιούς μου συμμαθητές. Λυπάμαι ΠΑΡΑ πολύ που στο λέω, αλλά εγώ ήμουν ο πιο ωραίος. Το έπαιξα και "Εγώ μένω Αθήνα τώρα, τι να μου πεις και εσύ".

EVIL!!! :D

Δε μου αρέσουν οι γάμοι. Τουλάχιστον στις βαφτίσεις έχει και παστάκι.

Nikos said...

αχ ακούγεστε να είστε τόσπ τέλειοι!!!! άντε παντρευτήτε! πείτε και εμένα άσχετα που δεν με ξέρετε! Μαθαίνω ισπανικά τωρα οπότε θα μπορώ να σας βοηθήσω να συννενοηθείτε! Και ο Neverlandean μαθαίνει και ο Mithras μου ξέρει μερικά οπότε θα έρθουμε και οι 3!! τελείωσε!!!

ΙΣΠΑΝΙΑ ΧΙΑΡ ΑΗ ΚΑΜ!

ΙΣΠΑΝΙΑ ΤΕ ΑΜΟ!

αχ χάρηκα τώρα...

Wrong Guy said...

xaxa!Με μεγάλη μας χαρά. Μόνο που πρέπει να βρείτε πως θα συνδράμετε στο γάμο και εσείς!

Neverlandean said...

Θα γίνουμε παραγαμπράκια.
Ή αν παντρευτούν κι ο mr.f με τον δικό του θα γίνω και κουμπάρος. Best Man καλύτερα, μου πάει περισσότερο. :D

g for george said...

Δεν ξέρεις πόσο θα ήθελα να ζήσω αυτή την στιγμή! Να έχω νόμιμα στο πλευρό μου τον καλό μου. Όταν αποκτήσω καλό! Διότι αυτός που νόμιζα για καλός είχε κάλο!

Related Posts with Thumbnails