Sunday, May 20, 2007

Nα αφήσω το γάμο και να τρέχω για πουρνάρια;



Όπως είναι φυσικό κάθε γάμος έχει και παραλειπόμενα.


Αν θυμάσαι σου είχα πει πως στο γάμο της κολλητής μου είδα παλιούς γνωστούς αγαπημένους και μη. Μία από τους αγαπημένους είναι η Λήδα . Συμμαθητές από το δημοτικό, τα αδέρφια μας επίσης στην ίδια τάξη, οι γονείς μας γνωρίζονται, είναι από αυτά τα άτομα που τα βλέπεις μια φορά το χρόνο, αλλά η συνάντηση σας είναι ευχάριστη, είμαι σίγουρος πως έχεις αυτό το είδος φίλου . Η κοπέλα έχει σχέση 3 χρόνια με το Γιάννη, ένα φοιτητή γύρω στα 25. Αυτή είναι 27, υπενθυμίζω. Τρεις μέρες πριν το γάμο με παίρνει τηλέφωνο.

- Να σου πω, με ποιον θα πας στην εκκλησία;

-Με ένα φίλο μου. (Με το γκόμενο μου)

-Επειδή ο δικός μου δίνει για Proficiency, πιπινάκι γαρ, σε πειράζει να έρθω μαζί μας, για να απoφύγω και τη Νάντια; (μια αντιπαθητικιά υπερφίαλη ανόητη μικροπρεπή ψηλομύτα)

- Βεβαίως, κανένα πρόβλημα!

Εδώ σημειώνεις την καλή μου καρδιά και το πόσο ευγενικός είμαι. Το ότι η Λήδα είχε αμάξι και τη χρειαζόμουν για να μας πάει στην εκκλησία και μετά στο γλέντι, το παραβλέπω.

Ούτως και έγινε. Ήρθε από το σπίτι μου, μας πήρε εμένα και τον φάτσα, μας πήγε παντού, γλεντήσαμε, χορέψαμε, μας γύρισε και το βράδυ και εμένα και τον φάτσα στο δικό του σπίτι, κατά καλή μας σύμπτωση θα πήγαινε Τούμπα να μείνει στο γκόμενο της.Mέχρι εδώ όλα καλά.

Πριν 2 μέρες χτυπάει το κινητό μου. Η Λήδα πήρε να ρωτήσει πες έφτασα Αθήνα.

-Έλα , έφτασες καλά;

-Μια χαρά ευχαριστώ.

- Να σου πω κάτι μωρέ... Σε πήρα γιατί.... Αλλά μάλλον, άστο καλύτερα...

-Τι είναι βρε;

- Ε...να, δεν ξέρω πως θα το πάρεις....

-Καλά μεταξύ μας; Πες το ότι και αν είναι...

- Να.. ο φίλος σου που ήσασταν μαζί ο γάμο...καλό παιδί ε;

Ωχ λέω, μας πιάσαν και ήδη φαντάζομαι τα τηλέφωνα να κουδουνίζουν για να μεταφερθούν τα νέα σε όλα τα τμήματα της Γ' Λυκείου που αποφοίτησαν το '97 μαζί μου.

-Καλό παιδί είναι....

-Και ωραίο παιδί ε;

-Ωραίο είναι...

-Να μωρέ, όταν τον γύριζα σπίτι, μιλούσαμε στο αμάξι, και τον βρήκα πολύ ευγενικό, και είναι και 32, καλή ηλικία, και έχει πάει και φαντάρος και έχει σπουδάσει....έχει καμία σχέση αυτό τον καιρό;

Σε αυτό το σημείο μου έχει πέσει το κινητό, μπερδεύεται το καλώδιο του handsfree στο πόδι μου, το πατάω πέφτω και μαζεύω το σαγόνι μου που ήδη βρισκόταν κάτω.

-...........................................

-Έλα με ακούς; Έχει σχέση;

-Ε, κάτι έχει.....

-Έχει ή δεν έχει;

-Ε, έχει αλλά όχι ακριβώς....

-Κατάλαβα. Είναι κολλημένος με την πρώην του.

-Ε, κάπως έτσι...

- Κρίμα ρε γαμώτο. Ήταν καλή περίπτωση.

-Ε, να σε ρωτήσω κάτι; Δεν έχεις σοβαρή σχέση;

- Άλλο αυτό.

-Ε, εσύ ξέρεις....

-Άσε που με βολεύει που μένουν και οι δύο Τούμπα. Θα πηγαίνω από τον ένα στον άλλο και δε θα καταλαβαίνει κανείς τίποτα!

- Ε, ναι....

- Γιατί οι τελευταίες προτάσεις σου ξεκινάνε όλες με ε; Παρεξηγήθηκες που σου είπα αυτά για τον φίλο σου;

-Εγώ όχι, δεν ξέρω, δεν είμαι από εδώ.




Τι άκουσε μετά ο φάτσας.....................

8 Comments:

veloz said...

o fatsas paidaros diladi?? kai i filenada sou nomizei einai lewforeio kai thelei na kanei staseis se oli ti toumpa? xaxaxa
(to sagoni kala 'i tha exoume kai alla simadia??)

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

Απίστευτο!!! Σε φαντάζομαι όταν το άκουσες...η περιγραφή ήταν φωτογραφία!!!
Ε,έλεος κοπέλα μου...έτσι θα σου πληρώσουμε τις βενζίνες;;;
Πώπω κέρατο που θα τρώει το καημένο το πιπίνι!!!
Πάντως δέν μπορώ να πώ...πολύ πρακτικό μυαλό! Σου λέει "Πού να βρίσκεις παρκινγκ 2 φορές...βρίσκεις 1 θέση και τους βολεύεις και τους 2"!!! Σωστήηηη....

gsus said...

Καλά δεν κατάλαβε τίποτα η φίλη σου;
Ότι έσκασες μύτη στο γάμο με άντρα δεν την προβλημάτισε καθόλου.
Μα τι πάθανε οι γυναίκες;
Και από ότι είδα δεν έχει και πολλά προαπαιτούμενα: 32, στρατός, σπουδές και κάτοικος Τούμπας.
Βολική.

Neverlandean said...

LOOOOL! Ούτε βιογραφικό να ήταν! Στρατιωτικές υποχρεώσεις εκπληρωμένες. Προσλαμβάνεστε.

orestis said...

Δεν ήθελες να της πεις "ε ξέρεις ο παίδαρος είναι mine;"

Erisadesu said...

λολ Καρασωστή η δική σου.
λολ αλλά κάτω τα χέρια σου μωρή ο φάτσας είναι δικός μας.!!!!!
εννόω του wrong guy δηλαδή.

Wrong Guy said...

Ξέρεις Ορέστη, στη Σαλονίκη πήγα σχολείο, όχι στις Βρυξέλλες. Θα γούσταρα όμως πολύ να της το έλεγα εκείνη την ώρα, έτσι μες στη μάπα της.

Κώστας said...

Αχαχαχα, ένας φίλος μου το έχει πει:

Οι γυναίκες δεν έχουνε καθόλου gaydar!

Related Posts with Thumbnails