Tuesday, May 8, 2007

Μεγάλωσα.........


Σήμερα το πρωί ξύπνησα στις 7 όπως κάθε μέρα για να πάω στη δουλειά.


Με περίμενε έτοιμο το πρωινό μου.


Μία κούπα γάλα άπαχο, ένα ποτήρι στιμμένος φυσικός χυμός πορτοκάλι, δημητριακά ολικής αλέσεως, μία φέτα ψωμί με ταχίνι και μέλι, καφές ζεστός.


Αρπάζω τα κλειδιά και τρέχω προς το αμάξι.


Τη στιγμή που ανοίγω την πόρτα του αυτοκινήτου, δεν ξέρω γιατί, γυρίζω πίσω και κοιτάω προς το μπαλκόνι μου.


Η μαμά καθόταν εκεί και κοιτούσε το γιο της που έφευγε για δουλειά.


Ανατρίχιασα.


Είχε και την πρωινή ψυχρούλα βέβαια.................

20 Comments:

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

Κι εγώ που νόμιζα οτι μόνο η δική μου μαμά το κάνει αυτο...απο τη μιά θα το πείς πολύ γλυκό...απο την άλλη όμως είναι κάπως και ειδικά όταν έχεις συνηθίσει να μένεις μόνος...σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!

bidibis said...

Από ότι βλέπω χρησιμοποιήσαμε το ιδιο σκ΄τσο του προστ

Ωραία είναι να ετοιμάζεται μόνο του το πρωινό! Αυγά με μπάικον μμμμμ!

Dannossiel said...

xmmm...ego nomisa oti anatrixiases me tin arnitiki ennoia...se fasi epistrofi sto lukeio ki ets.alla ntax einai gamo na se frontizoun...storgi kai proderm gia olous!!!

veloz said...

kai i dikia mou mama kapws etsi ekane, mono pisw apo ti glastra, kataskopeia (kai kala aplwnw rouxa, potizw louloudia, pairnw drosia!) gia na dei ama foraw to kranos.. kai twra se kathe mail pou tis lew:"xalarwse" mou leei:"tha gineis mana kai tha katalabeis.." (klasiki mamoataka!!)

trol said...

time to move out ;)

αλλά και μετά θα σε παίρνει τηλ κάθε 3 και λίγο αν έφαγες, θα λες έφαγα, δεν θα σε πιστεύει φυσικά και τσουπ θα καταφθάνει στο ψυγείο σου όλη η συλλογή tupperware, και μάλιστα με περιεχόμενο

trol said...

ωπα τώρα διάβασα και προηγούμενα ποστ

αντί να φτάνουν ως δια μαγείας τα ταπεράκια, έφτασε και η κυρία που τα γεμίζει :)

όλες ίδιες είναι heh

Wrong Guy said...

Τελικά όντως είναι όλες ίδιες.

Για αυτό το ποστ έχει τέτοια απήχηση!

Φιλιά στις μαμάδες σας, όπου και αν βρίσκονται!

gsus said...

Μία κούπα γάλα άπαχο, ένα ποτήρι στιμμένος φυσικός χυμός πορτοκάλι, δημητριακά ολικής αλέσεως, μία φέτα ψωμί με ταχίνι και μέλι, καφές ζεστός.
Poia mama re?H giagia Ntak ta ftiaxnei ayta, h dikia mou tipota.. shkw ftiaksta monos sou

APSOY said...

Γειά χαρά...

Ωραίο blog...:)))

orestis said...

Μια νοσταλγία μου προκάλεσες. Χρόνια έχει να μου φτιάξει η μαμά το πρωινό.

Αλλά να μη λέμε μόνο για τις μαμάδες...εμένα κάθε πρωί με περιμένει αχνιστός καφές από τα χεράκια του μπαμπά. Desperate househusbands που λέγαμε.:-)

Wrong Guy said...

@ gsus : Κοίτα εμένα με βλέπει μια φορά στο τόσο για αυτό με περιποιείται τόσο. Αλλιώς...Να σκεφτείς ότι με έβαζε να στρώνω το κρεβάτι μου από τα 5! Τέτοια απωθημένα κουβαλάω!

@ apsoy : Ευχαριστώ για τα λόγια σου! Καλώς ήρθες!

@ orestis : XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

Aπό τα καλύτερα που έχω ακούσει. Πρέπει να έχεις τρελό χιούμορ!

orestis said...

Κοίτα το ότι έχω και χιούμορ και τρέλα είναι γεγονός.
Αλλά αλήθεια ο μπαμπάς μου, μου ετοιμάζει τον καφέ.
Λες από κει να πήρα το χιούμορ;

Provato said...

ζηλεύω. η μητέρα μου μας άφησε χρόνους όταν ήμουν 20, πριν 13 χρόνια.

ελπίζω να ανατριχιασες από χαρά.

μπεεεε

If...ιγένεια said...

Χαχαχ.. Εμένα με σταυρώνει κι όλας.. φτου, φτου,φτου στα όρη και τα βουνά να πάει το κακό.. Μανούλες.. :)

Erisadesu said...

πφ.. τι θα της κάνουμε αυτές τις μάνες;?? εμένα γερνάει και γερνάει πολύ γρήγορα... σε λίγο θα γίνει γιαγιάκα.(αν δεν ειναι ήδη)

yannis said...

Αχ, ευαίσθητο θέμα έθιξες. Και είναι και η μέρα της μητέρας αύριο.

Ως εργένης, έχω ξεσυνηθίσει πλέον το πρωινό. Φραπέ και άντε κανα δημητριακό. Και θέλω καμία ώρα να το πίνω μπροστά στο PC. Και όταν με βλέπει η μάνα μου πρωί πρωί να πίνω καφέ μπροστά στο PC βγάζει σπυριά. Και σκαρφίζεται καμία δουλειά να με βάλει να κάνω για να σηκωθώ πάνω. Ευτυχώς έρχεται σπάνια...

Btw, Το blog σου μου αρέσει ιδιαίτερα!

Wrong Guy said...

@ Ορέστης Γιατί βρε αστείο είναι να σου σερβίρει ο μπαμπάς σου καφέ; Ίσα ίσα εγώ το βρίσκω πολύ σέξι!!

@ Provatos Ίσως αυτός είναι ένας από τους λόγους που έγινες τόσο γλυκό προβατάκι.

@ Ifigeneia Θεά η μάνα σου! Στοίχημα πως μικρή σου φορούσε και χάντρα θαλασσιά!

@ Erisabetsu Είσαι έγκυος;!;!Άντε με το καλό!

@ jaywalker Σε ευχαριστώ!!Να σου προτείνω μία λύση; Νοικοκυρέψου να τρως καλύτερο πρωινό!΄Ετσι λένε οι στατιστικές!

Erisadesu said...

όχι ρε βλάκα
ηλικιακά θα γίνει γιαγάκα...
Σιγά μην είμαι έγγυος.
είναι δυνατόν εγώ μια ιέρεια τις Καφροδίτης έγγυος.. ?

Wrong Guy said...

Το ξέρω ρε!Δεν είμαι τόοοοοοοσο ξανθός! Αστειάκια έκανα!

Neverlandean said...

Είσαι σίγουρος ότι κοιτούσε εσένα; Μήπως δεν είχε πλύνει καλά τα παντζούρια η Μαρία;

Related Posts with Thumbnails