Sunday, May 20, 2007

Σουρεάλ Σαββατόβραδο


Την Τετάρτη ένας πολύ καλός μου φίλος φεύγει. Μακριά. Πάει στην Ισπανία να βρει την τύχη του. Παράτησε μία καλή δουλειά εδώ για να ψάξει για μία καλύτερη.


Το τελευταίο Σαββατόβραδο που ήταν εδώ με κάλεσε να πάμε να θυμηθούμε τα παλιά, όταν βγαίναμε και ξεχνούσαμε να γυρίσουμε. Θα ήταν όλοι οι φίλοι του και θα πηγαίναμε Γκάζι (πρωτότυπο).

Όταν έφτασα είχαν μαζευτεί όλοι. Βρέθηκα σε μία παρέα την οποία θα προσπαθήσω να περιγράψω παρακάτω:

Ο ένας φορούσε μία μακριά μοβ γούνα, μαύρο καλτσόν, γυαλιά ηλίου γαλάζια και ένα τεράστιο αστέρι από πούλιες στο κεφάλι. Ήταν εμφανής αναφορά στη συμμετοχή της Ουκρανίας στη Γιουροβίζιον. Όταν ο dj έβαλε το σχετικό τραγούδι (δηλαδή τη μισή βραδιά) έκανε ένα εντυπωσιακό σόου καθώς και πολλές δημόσιες σχέσεις στο μαγαζί.



Η άλλη φίλη του, μια πολύ ωραία κοπέλα, με πολύ μακρύ ξανθό μαλλί, βαμμένο φυσικά, μέσα στο μικρό Luis vuitton τσάντακι της, τι λες να είχε; Για πες……

ένα λιπ γκλος
ένα μέικ απ
έναν ελβετικό σουγιά;

ΟΧΙ.

Είχε ένα αληθινό μικρόφωνο. Θα αναρωτηθείς εύλογα σε τι χρησίμευσε. Μα τι θα κρατούσε όταν ανέβηκε και αυτή στο μπαρ και τραγούδησε εξίσου εντυπωσιακά με την προηγούμενη συμμετοχή το Dancing Queen;



Ο άντρας της κύριας αυτής είναι ένας μαμούχαλος αγενής βλάκας, ο οποίος δε χωνεύει τους γκέι. Η γυναίκα του όμως έχει μόνο γκέι φίλους. Με συνέπεια να έχουμε βγει πιο πολλές φορές στο Γκάζι με αυτόν παρά με τον γκόμενο μου. Σε αυτό το σημείο πρέπει να σου πω ότι όταν παντρεύτηκαν πήγαν μετά το γάμο μαζί με τους καλεσμένους στο Sodade, η νύφη με το νυφικό, ανέβηκε πάλι στο μπαρ (τελικά έχει τάσεις επιδειξιομανίας αυτό το κορίτσι) πέταξε την ανθοδέσμη στο συνωστισμένο κοινό και έγινε Ο χαμός για το ποιος θα την πιάσει.




Ο άλλος της παρέας ένας χοντρούλης, με λιγοστά μαλλιά, δε μου μίλησε όλο το βράδυ, δε με κοιτάει στα μάτια όταν το κάνει, δεν το ξέρω και καλά το παιδί, ξέρω μόνο πως παίρνει αβέρτα αντικαταθλιπτικά και έχει κάνει 2-3 απόπειρες αυτοκτονίας.



Στην παρέα προστέθηκε σε λίγο ο πρώην μου. Η μεγαλύτερη σχέση μου εκτός του φάτσα. Το πρώτο πράγμα που μου είπε μόλις με είδε, μετά από κανένα χρόνο, ήταν πως πάχυνα. Του απάντησα πως είναι πολύ γλυκός και δεν του ξαναμίλησα. Το έπιασε το υπονοούμενο και ξεκουμπίστηκε.


Εκεί που έπινα το τζιν μου, στρίβω το κεφάλι μου αριστερά (έχει σημασία αυτό γιατί αν το έστριβα δεξιά δε θα γινόταν τίποτα) ποιον βλέπω; Έναν ψηλό, ξανθό με πολλά μπράτσα. Μένω κόκαλο, αλλά όχι για το λόγο που νομίζεις. Ο τύπος ήταν ίδιος με έναν πρώτο ξάδερφο μου. Το μαγαζί που ήμουν ήταν mixed οπότε είπα να μη βγάλω βιαστικά συμπεράσματα. Αυτός μένει Αθήνα πολλά χρόνια και τώρα που είχε έρθει η μάνα μου είπε και το δυσάρεστο. Χώρισε με τη γυναίκα του. Έχω όμως να τον δω πολύ καιρό και δεν ήμουν και 100 % σίγουρος αν ήταν αυτός. Σε κλάσματα δευτερολέπτου, γυρνάω ξανά και τι να δω; Τον ξάδερφο να χαμουρεύεται αγρίως με έναν άλλο ψηλό ξανθό μπρατσωμένο.



Τι άλλο να αντέξω σε μία βραδιά;

Είχε και συνέχεια όμως. Κάποια στιγμή και ενώ είχα βαρεθεί άγρια γιατί ο dj έβαζε με τη σειρά τα ίδια τραγούδια ( Jump Madonna, Comme ci Comme ca Evridiki, πάλι καλά που ήταν mixed) είπαμε να πάμε και ένα Sodade για καληνύχτα. Τι το ήθελα. Θυμήθηκα μία φράση του gsus θυληκώνουν αμέσως. Δεν έχω δει πιο πολύ κόσμο μαζεμένο. Δεν μπορούσες καν να διασχίσεις το μαγαζί. Πήγαμε κατευθείαν στο μέσα και με το που μπαίνω πoιον βλέπω; (έχει μείνει και κανένας; Όλους τους είδες) Τον τύπο που πήγαμε Κάιρο (βλέπε σχετικό ποστ)

Είπαμε τα σχετικά τι κάνεις, καλά εσύ, τι λέει η δουλειά, καλά μωρέ, είναι δύσκολο να διευθύνεις ξενοδοχεία ( όντως μου ήρθε να του πω, έχετε προβλήματα εσείς οι πλούσιοι) και ξαφνικά μου έλειψε πολύ η παρέα μου και έπρεπε να πάω να τη βρω.


Γενικά πάντως, στη βόλτα μου αυτή, διαπίστωσα πολύ μοναξιά. Θλίψη και απόγνωση. Οι περισσότεροι μου έδιναν την αίσθηση πως βρίσκονταν έξω από υποχρέωση. Για αυτό και προτιμώ να βγαίνω με άτομα που σας περιέγραψα, ας τα χαρακτηρίσω ιδιαίτερα, παρά με φαντασμένες ψωνάρες που κάθονται και ή το παίζουν ντίβες όλο το βράδυ ή τους τρέχουν τα σάλια κάθε φορά που περνάει δίπλα τους οτιδήποτε έχει κεφάλι.

Ένα άλλο ερώτημα που έχω αφορά το σαβουάρ βιβρ. Τι λες σε παλιούς γκόμενους όταν τους βλέπεις μετά από καιρό, τους ρωτάς τι κάνουν, σου λένε τα ίδια δεν έχω σχέση, και εσύ όχι μόνο έχεις σχέση αλλά και πολύ πετυχημένη και με ένα κούκλο; Θα ήθελα πολύ να τους το πετάξω στη μάπα, αλλά δεν το κάνω ποτέ. Δεν ξέρω αν πρέπει να το λέω ή όχι. Δε θέλω να φαίνομαι ψωνισμένος, καταλαβαίνεις, είμαι πολύ λόου προφάιλ. Εσύ τι θα έκανες;

22 Comments:

Wrong Guy said...

Oρέστη στην πρώτη φωτό είναι το μουσείο του Νταλί-Ισπανία. Για σένα!

Dannossiel said...

apisteuti vradia!sugkrinetai epaxios me kammenes dikes mas vradies.ase pou prepei na vgoume ena vradu oloi mazi me tin erisabetsu!lol
kata ta alla dn xero ti les...ena geia ti kaneis mallon...
to ti malakas eimai koita ti exasa to vlepeis sta matia tous ki einai kaula!
i diki mou antidrasi einai kurios"JESUS POIO ITAN TO PROVLIMA MOU?"
to kalitero einai oti ton proin mou kai megalo erota mou dn paizei na ton do giati einai apo alli poli opote dn tha xreiazetai na me mazeuoun meta.alla akuro skeptiko...an dn itan apo alli poli dn tha tan proin...

Neverlandean said...

Αναλόγως το πώς έχεις χωρίσει βέβαια. Εκεί παίζονται όλα. Αν υπάρχει κέρατο στη μέση, τότε τι πιο απολαυστικό από το να τρίψεις την ευτυχία σου στα μούτρα του πρώην;

Η φώτο θεϊκή - ξέρεις σε ποια αναφέρομαι φυσικά... ;)

Wrong Guy said...

Σε ποια;

Neverlandean said...

Έλα τώρα...

orestis said...

Ευχαριστώ για τη φωτό.

Ρε τέλειο βράδυ μου ακούγεται.

Θέλεις να σου πω για το δικό μου;

Πιτζάμα, παντόφλα, κάλτσες, πατατάκια και dvd για να μην ξεχνάω πως είναι η ζωή εκεί έξω.χαχα

Συμφωνώ με τον neverlandean αναλόγως πως έχει χωρίσει.

Αλλά το πεις δεν το πεις σημασία έχει ότι εσύ γυρνάς σπίτι στον κούκλο και αυτό my friend λέγεται ηθική ικανοποίηση, ειδικά αν οι πρώην είναι μ...μεγάλι μ...και πάνε σπίτι μόνοι.

Α έχετε πρόσκληση σε game στο blog μου.

veloz said...

ouaou! egw pali xtes piga cinema(ena drama:tainia apo agglia me ispanikous ipotitlous), piga gia ena kafedaki meta, gyrisa spiti,milisa sto msn mexri tis 2 k panw pou diesxiza to diadromo na paw sto dwmatio mou gia ypno bgike o sigkatoikos me gkri slipaki na paei gia pipiiiiii! xaxa...
o filous sou pou erxetai?ispania pou?kserei ispanika? monima? aaaa, leptomereies!!
loipon, stous prwin an se rwtane tha les exw mia sxesi kai einai ayto pou xeriazomai kai paei poly kala. an o prwin einai psilokafros mporeis na prostheseis lekseis trypou:kouklos, paidaros, theos, pipini... xixi!
gia to telos to kalytero:eipa na deis ta palaiotera post mou kai to ekanes me megalo zilo!!anoiksa to mail mou kai emeina!!(san kali oikodespoina exw apantisei se ola!)tha anebasw post (axa!!), alla esy douleia sou,sou exoun ksefygei merika postakia akoma! :)

gsus said...

Πωπω αυτό το ποστ έχει πολύ ζουμί [δεν το γλιτώνεις το σεντόνι].
1.Αυτός ο φίλος σου δεν φλουτάκιασε με τη γούνα; Είπαμε έβαλε ψύχρα αλλά το παράχεσε και αυτός, που θέλει και conceptional εξόδους, το σούργελο.
2. Αυτές οι γυναίκες οι αδερφομάνες δεν ξέρω τελικά αν μου αρέσουν ή όχι, δεν έχω καταλήξει.
3. Υπενθύμιση: Να ξεκινήσω δίαιτα.
4. Τόσες φορές ένα γνωστό που να τον ξέρω από τη δουλειά και να μην μου πάει το μυαλό ότι είναι gay, δεν έχω πετύχει εκεί μέσα να κάνουμε αυτό το eye contact με νόημα, γαμώτο!
5. Μερσί που με θυμήθηκες, τα λόγια μου ευαγγέλιο.
6. Εγώ στους πρώην δεν μιλάω από αμηχανία. Συνήθως κοιτάω αλλού, χαζεύω το δρόμο, θυμάμαι να σβήσω τα εξερχόμενα sms, να δέσω τα κορδόνια, να ψάξω για τσιγάρα και επίτηδες να μην μου ανάβει ο αναπτήρας και τέτοια.

Πώς θα γίνει να κάνουμε μια έξοδο όλοι οι πεφωτισμένοι bloggers;

Erisadesu said...

καλά δεν νιώθουν.
εγώ το μόνο που θα πώ.
ότι μπορεί και να ξέρω των πρώην που σε πήγε στο Κάιρο..
λολλλλλλλλλλλλλλ

Wrong Guy said...

Ντανιοσέλ σε κόβω πολύ αλάνι εσένα..

Ο φίλος μου θα πάει Μάλαγα Βελόζ, έχει έτοιμη δουλειά εκεί, αν όλα του πάνε καλά, θα καθίσει. Του το εύχομαι, γιατί έχει σπουδάσει πολύ, το ψάχνει γενικά, αλλά δεν του κάθεται.

ΓΕΝΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ.

Wrong Guy said...

φλουτάκιασε με τη γούνα
conceptional εξόδους--

---είσαι πολύ μπροστά!Γουστάρω έξοδο των illuminati bloggers μόνο αν συνοδεύεται από αντίστοιχου βεληνεκούς σχόλια!


Εσένα Ερισαμπέτσου θα σε περιλάβω ιδιαιτέρως, που έλεγε και η γιαγιά μου!

ethanandthecity said...

Εξαρτάται πως έχεις χωρίσει με κάποιον. Επειδή εγώ διατηρώ φιλικές σχέσεις με τους πρώην (μη με ρωτάς πως, ούτε εγώ δεν ξέρω) δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα. Τώρα σε περιπτώσεις όπως αυτή που περιγράφεις, δυστυχώς το bitching είναι απαραίτητο.....

Unknown said...

SYMFONO ME OLA OSA EIPES PRIN, ME TIN DIAFORA OMWS PWS OLA AYTA EISAI ESY, KAI OXI OI ALLOI. XEKOLA MEGALE KAI XEPERASE OLOUS TOUS PRWIN SOU, XEKOLA ME TOUS YPOLOIPOUS KAI VGALE TO RETSINI TIS XINIS, GIA POIES DIVES MILAS OTAN ESY O (H) IDIA ANAFERESE SE ALLOUS SAN DIVA, TI NA SOU PEI KAI O KAKOMOIROS O PRWIN SOU ? AGAPH MOU EYXARISTW GIA TA YPEROXA XRONIA POU MOU XARISES? FANTAZOMAI TI THA TOU EKANES....

P.S. KOITA NA GINEIS ESY KALYTEROS GIA NA MPORESOUN KAI OI YPOLOIPOI NA DOUN ENAN KALYTERO STO PRWSOPO SOU...

TELOS PRWTOU MATHIMATOS.......

Dannossiel said...

@ koni:eisai tromaktiki ligo

@wron guy:GIATI ZITISES MONO TO MAIL TIS ERISABETSU???TO DIKOM DN TO THES?SNIF!STIN TELIKI AUTI EINAI ENA APLO PARANIFAKI ENO EGO KURIA EPI TON TIMON!ego sto dosa pantos sto post tis erisabetsu

Erisadesu said...

o Veloz!!! θα φύγει...
λολ Wrong Guy dont worry δεν τους ξέρω όλους στην κρήτη.
και το μοναδικό male της ζωής μου είναι το lisa23gr παπάκι hotmail τελέια com

Wrong Guy said...

Ίθαν και εγώ είχα φιλικές σχέσεις με τους περισσότερους μέχρι που έκανα μία πραγματική σχέση και κατάλαβα τι σημαίνει ΓΚΟΜΕΝΟΣ. Από τότε τους έχω σιχαθεί όλους και δε θέλω να βλέπω κανέναν.

Κόνι ευχαριστώ για το μάθημα.

Ερισαμπέτσου και να τον ήξερες δεν τρέχει τίποτα.

Ντανιοσέλ είσαι μεγάλη μορφή! Διαβάζω σχόλια σου και σε άλλα μπλογκ και γελάω τόσο!

ethanandthecity said...

Μα κι εγώ σε "πραγματικές σχέσεις" αναφέρομαι. Μάλιστα ο τελευταίος παρέμεινε ένας απο τους σημαντικότερους ανθρώπους στη ζωή μου ακόμα και μετά το χωρισμό.
Καλό είναι να μην γενικέυουμε γιατί κάθε κατάσταση διαφέρει

Wrong Guy said...

Σαφώς. Αλλά εγώ μιλάω για μένα, δεν γενίκευσα, ούτε έβγαλα παγκόσμια συμπεράσματα

nikisot said...

arxika 8a h8ela na sygxarw gia th photo-dynasteia,pou 3erw oti anaferetai sta plousiopaida( nai den eimai toso 3an8ia),alla:a)nostalghsa dynasteia,b)arxika nomiza oti eleges, mou eleipse h parea mou kai edeixnes aytous:p
to poso mas ephreazoun ayta pou lene oi alloi, e3artatai apo to ti sunais8hmatika fortia koubalame.As poume eida ton prwhn mou ,pou hmastan 10 xronia mazi,mazi me th gkomena tou, kai den eniwsa tpt
oson afora, sto oti bgainoume kai de diaskedazoume, 3erw oti an eimai me atoma pou ais8anomai aneta, 8a perasw kala kai s ena pagkaki pou leei o logos
sorry gia to sentoni btw

Κώστας said...

Σε κάθε περίπτωση είμαι κατά της εκδικητικότητας.

Wrong Guy said...

M'αρέσει αυτό το ποστ..Έχει ίντριγκα!!!

Wrong Guy said...

Μουντιγκερλ μ'αρέσουν τα σεντόνια, ειδικά αν συμφωνώ!!

Κώστα είσαι υπεράνω, πως να το κάνουμε!!

Νέβερλαντ, τώρα κατάλαβα τι σου άρεσε!!Στον αφιερώνω τότε!

Related Posts with Thumbnails