Thursday, May 3, 2007

The Proust Questionnaire


Εδώ ο Προυστ απάντησε, ποιος είμαι εγώ να αρνηθώ;


1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Λίγο πριν κοιμηθώ μαζί με τον φάτσα μου.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το ότι πρέπει να δουλέψω για να μαζέψω λεφτά για τις διακοπές μου.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Πριν 5 λεπτά.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Ψυχραιμία.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Τα θέλω όλα να γίνονται my way or the highway.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα τυπογραφικά.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Ηρώδη (άκαιρη ερώτηση)

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Αυτοί που στέκονται στα πόδια τους χωρίς να ξεπουλιούνται.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Στο μέλλον.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ζυράνα Ζατέλη, Μαργαρίτα Καραπάνου, Ευγένιος Τριβιζάς

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Ευστροφία.

12. … και σε μια γυναίκα;
Κατανόηση.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Έχω ευρεία γκάμα και προτιμάω το "πολυσυλλεκτικός" από το "σχιζοφρενής".

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
100 χρόνια μοναξιά (στα προεφηβικά μου χρόνια)

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
The Talented Mr. Riplay (στα εφηβικά)

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Roy Lichtenstein, Ηieronymous Bosch

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Του ημίφωτος ή του ολόλευκου φωτός.

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το ότι έχω αποβάλλει τα περισσότερα και μεγαλύτερα κόμπλεξ μου.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Δάκρυα

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το ότι άργησα να πάρω τον έλεγχο του εαυτού μου.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Την αναξιοκρατία.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να γελάω.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ο θάνατος των δικών μου.

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Για να μη μου τα πρήζουν αδαείς.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Το καλύτερο υπάρχει εν δυνάμει.

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Πλήρης.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Γαμάτες οι ιστοριούλες σου, έχεις ατζέντη;

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Ζεν.


Για να δω θα μου κάνουν την τιμή να απαντήσουν οι Gsus, Veloz και Merawen....

6 Comments:

gsus said...

Α καλά, στη 10η ερώτηση κατάλαβα ότι απαντούσες εσύ και όχι ο Προυστ! [και σκεφτόμουν πώς τουρθε και πόσταρε συνέντευξη του Προυστ]
ΩΩ γκαντ δεν πάω καλά.

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

Mετά την απάντηση στην ερώτηση 7...μήπως να ξανασκεφτόσουν τον επαγγελματικό σου προσανατολισμο;;; :-p

Επίσης...η απάντηση 27...σχεδόν με έκανε να δακρύσω...

κι ευτυχώς μετα ήρθε η 28 να με κάνει να συνεχίσω να δακρύζω αλλα απο τα γέλια αυτη τη φορα...:-)

Όσο παράδοξο κι αν ακούγεται αυτο που θα πώ λοιπόν...
είσαι πολύ σωστός, wrong guy!!!

veloz said...

mr wrong guy!
sas eyxaristoume poly gia tin prosklisi, mas timaei idiaiterws.. eimai bebaia se ligo wrong time, alla elpizw ayrio na kateboun oi apantiseis apo to myalo mou sta xeria mou kai na xwresoyn stin othoni!
polla filia!

Erisadesu said...

το 21 βγάζει τρομερή αλήθεια.
χαίρομαι που απάντησες τώρα σε ξέρω λίγο καλύτερα.
κύριε ψυχάκια, μαμάκια που μισείς τα παιδιά.

Dannossiel said...

xmmm...ontos i apantisi pliris sto pos tha theles na pethaneis einai gamati!!!:)

Wrong Guy said...

Δε μισώ τα παιδάκια, απλά έτσι μ'αρέσει να γκρινιάζω...Διάβασα του Προυστ τις απαντήσεις,οκ, τις δέχομαι, αλλά τις βρίσκω και λίγο ρετρό. Αυτό μάλλον είναι το πρόβλημα με τους μεγάλους. Κάποτε γίνονται κάπως παρωχημένοι.

Related Posts with Thumbnails