Friday, May 4, 2007

Another One Bites The Dust


Όπως έχω ξαναπεί έχει έρθει στο σπίτι μου η πολυαγαπημένη μητέρα και με έχει στρώσει στη δουλειά. Ψάχνει να καθαρίσει τα πιο απίθανα σημεία. Σε αυτή της την εκστρατεία, θέλει αρωγό εμένα. Εγώ από την άλλη ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ τις δουλειές του σπιτιού. Μένω πολλά χρόνια μόνος, έχω σκουπίσει πολύ στη ζωή μου, έχω βαρεθεί να πλένω πιάτα και δεν έχω καμία όρεξη να περνάω την ώρα μου με μία σκούπα ή την ξαδέρφη της τη σφουγγαρίστρα. Η μητέρα φυσικά το ξέρει αυτό, γιατί είναι ο σημαντικότερος λόγος γκρίνιας μου.


Για να αποφεύγω όλη αυτή την ταλαιπωρία λοιπόν, τι σκέφτηκε ο δαιμόνιος, νοήμων, ευφυής και πανέξυπνος Wrong Guy; Να βρει μία κοπέλα να τα κάνει όλα αυτά επί πληρωμεί. (Εδώ μπαίνει δυναμικά στο προσκήνιο δυναμικά η Μαρία από τη Μολδαβία, μια μικρούλα που στην αρχή δεν ήθελε να έρχεται σπίτι μου γιατί της είπαν από το χωριό της, πριν φύγει, να μην πηγαίνει σε σπίτια εργένηδων αντρών γιατί μπορεί να της βάλουν χέρι, επενέβη η μητέρα της κολλητής μου που μου βρήκε την κοπέλα και της εξήγησε πως είμαι ένα πολύ σοβαρό παιδί, με αξιοπρεπή δουλειά και δεν πρόκειται να έχει τέτοια προβλήματα. Το ότι δε με ενδιαφέρουν οι γυναίκες δεν το ήξερε, για το συμπληρώσει και αυτό). Έτσι έγινε. Τελευταία φορά η Μαρία ήρθε πριν μια βδομάδα και έκανε τα πάντα. Καθάρισε από το εσωτερικό των ντουλαπιών μέχρι τα παντζούρια.


Η μητέρα μου όμως έχει σαν ύψιστη αρχή την οικονομία. Για να μη με πρήζει λοιπόν "ξέχασα" να της αναφέρω ότι που και που έρχεται η Μαρία και με βοηθάει με το σπίτι.


Πηγαίνει λοιπόν χθες να πλύνει τα παντζούρια. Τα βλέπει πεντακάθαρα.


-Ποιος έπλυνε τα παντζούρια;

-Εγώ.

- Κάθισες δηλαδή εσύ, που βαριέσαι να κουνήσεις ένα ποτήρι να το πας στο νεροχύτη, να πλύνεις τα παντζούρια σου;?;?!!!!;;???

-Γιατί δηλαδή εγώ τι είμαι; Τα πλένω κάθε βδομάδα μια φορά. Αλλά πάντα εσύ να με μειώνεις θες......


Και εκεί άρχισε ένα λογύδριο για το πως ανέκαθεν η μητέρα με καταδυνάστευε με την έντονη παρουσία της και δεν πίστεψε ποτέ στις δυνάμεις μου και ενώ έχω καταφέρει τόσα πράγματα, αυτή νομίζει ότι εγώ είμαι μωρό παιδί.


Πάγια τακτική μου αυτή.

6 Comments:

Dannossiel said...

sosto se vrisko...douleies tou spitiou apla potapi enasxolisi:P.i mporei na mai apla variokola!Lol

ethanandthecity said...

δημιουργούμε τύψεις και ενοχές για να αποφύγουμε επιμελώς την δική μας ευθύνη he he Ή για Λέων ή για Παρθένο σε κόβω :-D

Wrong Guy said...

Yδροχόος. Αλλά με πολλούς πλανήτες στον Παρθένο. Για αυτό γενικά δε χωνεύω τους Παρθένους!

APSOY said...

Τι καφράκος που είσαι;;;; :))))
Εγκρίνω....
Του ιχθύες τους χωνεύεις;;;

Wrong Guy said...

E βέβαια!Τα καλύτερα παιδιά είναι!

Neverlandean said...

Οι ιχθύες; Γκρίνιααααα! Sorry Apsoy! OMG, κοίτα πόσα ποστ έχασα τόσο καιρό...

Related Posts with Thumbnails