Monday, May 21, 2007

Κέφια και Νάιλον Ντέφια


Το Τοπ 5 μου περιλαμβάνει όχι τα καλύτερα, αλλά τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια τα τελευταία χρόνια.

1. Depeche Mode - Enjoy The Silence

Μπορεί να είναι και από τα ωραιότερα τραγούδια που έχουν γραφτεί ποτέ, μου θυμίζει νιάτα, ανασφάλειες, εμένα να περπατάω στα χαμένα.





2. Grace Jones - La vie en Rose

Μπορεί η εκδοχή της Πιαφ να είναι η κλασσική, λατρεύω όμως το ποπ σύμπαν που κυριαρχεί στο βίντεο κλιπ και το κιτσαριό που απλώνεται μας καταπλακώνει και δεν μπορούμε να του ξεφύγουμε!








3. Bjork - I Miss You

Θεωρώ ότι μπροστά της οι άλλες είναι απλές οδοντόβουρτσες. Πραγματική αρτίστα που για την φτάσουν άλλες αποτυχημένες που νομίζουν ότι κάνουν δίσκους θα πρέπει να περάσουν χρόνια.



4. Annie Lennox - Love Song For A Vampire

Αγαπημένη ταινία, αγαπημένο σάουντρακ, το οποίο τελειώνει με αυτό το τραγούδι. Πόσο τέλεια φωνή μπορεί να έχει η Άνι;




5.
Raining Pleasure - Dancing queen

Γενικά μου αρέσουν οι διασκευές. Η συγκεκριμένη είναι πολύ στυλάτη, δυνατή, χορευτική και ανεβαστική. Για αυτό και την αγαπώ πολύ.






(Αν ήμουν Γιαπωνέζος θα πόσταρα κάπως έτσι)


Θα ήθελα να μάθω ποια είναι τα 5 ακούσματα που ακούμπησαν απαλά τις ευγενικές καρδιές των

Ιφιγένεια, Neverlandean, Veloz


ΥΓ. Το ποστ είναι εξαιρετικά αφιερωμένο στις Erisabetsu και Οrestis που φαγώθηκαν να μάθουν για τις μουσικές που μου αρέσουν.

13 Comments:

If...ιγένεια said...

Depeche Mode - Enjoy The Silence
ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ.- Δεκτή η πρόσκληση, αλλά ίσως αργήσει λιγάκι.. :) καλό σου βράδυ καμάρι μου.

Neverlandean said...

Hey!!!!!!! Ευχαριστώωωωωωωωω! OMG! Αυτό θέλει πολλή σκέψη. Θα σου κάνω ειδικό ποστ! :*

Νομίζω μου αρέσει περισσότερο το remix του Mike Shinoda για το Enjoy The Silence.

PS: Μάντεψε ποια είναι η σταρ των ημερών στο μπλογκ μου! ;)

orestis said...

Respect.

Έτσι απλά.

Έχουμε κοινά ακούσματα αγαπητέ βλέπω (ή μάλλον άκουσα χεχε).

Προσωπικά δεν έχω φαγωθεί να μάθω μόνο για τα μουσικά σας ακούσματα, αλλά είναι μια καλή αρχή....(γενικά είμαι πολύ περίεργος άνθρωπος, θέλω να τα ξέρω όλα)

Ευχαριστώ για την αφιέρωση.

APSOY said...

Φοβερές επιλογές! :)
Με ανέβασες...

Wrong Guy said...

Άντε τότε να δω και τις δικές σου...

Erisadesu said...

I miss you but I haven't met you yet. Μόνο μία Bjork Θα μπορούσε να είναι τόσο μεγαλόψυχη.
Κάθε μέρα νομίζω σε γνορίζω και πιο πολύ. Δεν περήμενα τίποτα λιγότερο απο σένα.

Dannossiel said...

xexe!m aresoun!
annie lennox rulz...here comes the rain again...
enjoy the silence apla treloi stixoi...
exairetiki i exairetiki afierosi stin exairetiki mou xaderfi erisabetsu!!!kissez

Erisadesu said...

btw ευχαριστώ για την αφιέρωση.

Unknown said...

An sou aresei to Love Song for A Vampire, prepi na akouseis to: Don't Let it Bring You Down. apo to American Beauty (gamati tainia).

You'll love that :D

Wrong Guy said...

xmmm.... μόλις τσέκαρα το σάουντρακ και δεν έχω αυτό το τρακ..από Άνι Λένοξ είναι;

Fish-bait said...

Η Bjork σπέρνει! Έχεις δεί το Live in Cambridge? Ε, κάπου εκεί μέσα στο πλήθος, είμαι κι εγώ. ;-)

Wrong Guy said...

Nai, to exo...tora pou to xanavlepo nomizo pos se diakrino kapou sto vathos!!

Fish-bait said...

Καλέ μου όχι. Είμαι μπροστά μπροστά.. αλλά μπορεί και να μη φαίνομαι... Ίσως να φταίει και το ύψος μου. Ίσως... δεν πέρνω κι όρκο ;-)

Related Posts with Thumbnails